Apatinio trikotažo rinkodaros veiklos planavimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės makroaplinka. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Mokslinė - technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės mikroaplinka. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Ssgg (angl. swot) analizė. Ab sparta klientų požiūrio į kainos ir kokybės santykį tyrimas. Grafinė duomenų analizė. Duomenų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Summary. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas. Ši tema yra aktuali kasdieniame žmonių gyvenime, kadangi beveik kiekvieną dieną užeiname į parduotuvę apsipirkti, taigi susiduriame su parduodamų prekių kainos ir kokybės santykiu. Laikui bėgant, keičiasi pragyvenimo lygis, gyventojų pajamos auga, taigi jų poreikiai didėja, vartotojai labiau vertina gaminių kokybę, tačiau ne mažiau svarbi yra ir prekių kaina. Yra tūkstančiai gamintojų, siūlančių įvairias prekes, tačiau pagrindinis kriterijus, renkantis tinkamiausią, tampa ne žema kaina, bet kainos ir kokybės santykis. Nepakanka pasirašyti sutartį bei pervesti pinigus gamintojui. Labai svarbus žingsnis yra gaminamų prekių kokybės užtikrinimas. Taigi su kainos ir kokybės santykiu susiduriame labai dažnai – kiekvieną kartą kai ką nors norime nusipirkti.

Tyrimo problema – prekių kainos ir kokybės įtaka pirkėjų pasirinkimui. Todėl atsirado būtinybė ištirti koks yra klientų požiūris į kainos ir kokybės santykį.

Tyrimo tikslas – remiantis internete pateiktais straipsniais, įmonėje gauta informacija, bei savo darbo metu įgyta praktine patirtimi, išanalizuoti AB „Sparta“ prekių kainos ir kokybės poveikį pirkėjų pasirinkimui.

Uždaviniai:

Išanalizuoti AB „Sparta“ makroaplinką.

Išanalizuoti AB „Sparta“ mikroaplinką.

Atlikti įmonės SSGG analizę.

Parengti anketą tyrimui atlikti.

Apklausti prekybos centro „Sparta“ pirkėjus.

Išnalizuoti vartotojų poreikius esančiam kainos ir kokybės santykiui.

Atsižvelgiant į užpildytų anketų duomenis, išanalizuoti ir grafiškai pateikti pirkėjų požiūrį į kainos i kokybės santykį.

Duomenis išanalizuoti naudojant programą Ms Excel.

Paruošti išvadas ir siūlymus.

Tyrimo objektas. AB „Sparta“ pirkėjų nuomonė.

Tyrimo metodika: anketinė apklausa, darbo metu suteikta įmonės informacija.

Apatinio trikotažo rinkodaros veiklos planavimas. (2015 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/apatinio-trikotazo-rinkodaros-veiklos-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:52