APB Apranga plėtros strategija Lietuvos rinkai


Vadybos namų darbas.

Įmonės APB Apranga plėtros strategija Lietuvos rinkai. Informacija apie įmonę. APB ,, Apranga “. Turimų atsargų kiekis. Garantinė ir pogarantinė priežiūra. Produktų paskirstymo kanalai. Taikoma nuolaidų sistema. Reklamos ir rėmimo politika. Reputacija ir prestižas. Plėtros pardavimų strategija. Organizacijos taktinės veiklos kryptys ir sprendimai. Studentų komandinio darbo diagrama.


Darius Mockus valdo 100 % koncerno ,,MG Baltic” akcijų. Pastarasis valdo 63 įmonės žiniasklaidas, nekilnojamo turto, prekybos ir kitose serktoriuose.

Nuo vagysčių taip pat parduotuvė apsisaugo specialiai magnetais, kurie segami į kiekvieną drabužį, taip pat vadinamieji ,,slapukai“;

Kiekvienoje parduotuvėje prie įėjimų / išėjimų yra apsauginiai varteliai, kurie turi jutimines sistemas, kurios ,,pagauna“ magnetines bangas;

Teikia akcijas, daro ,,Juoduosius penktadienius“ ( teikia labai dideles akcijas )

Naudodamiesi šiomis taktikomis, parduotuvė pritraukia nuolatinį klientų dėmesį, ir turi didesnius pardavimus.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Violeta
  • 19 puslapių (1738 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 819 KB
  • APB Apranga plėtros strategija Lietuvos rinkai
    10 - 3 balsai (-ų)
APB Apranga plėtros strategija Lietuvos rinkai . (2017 m. Birželio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/apb-apranga-pletros-strategija-lietuvos-rinkai.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 15 d. 14:27