Apgyvendinimo sektoriaus subjekto galimybių studija Viešbutis Bebrusai


Ekonomikos namų darbas.

Įvadas. Galimybių studija. Galimybių studijos dalis- rėmimas. Viešbučio ,, Bebrusai“ rėmimo strategija. Rėmimo veiklų preliminarus biudžetas 5 metams. Interneto svetainės skirtos pritraukti užsienio klientus. Suvenyrai su ,,Bebrusai“ atributika. Išvados. Literatūros sąrašas.


nustatyti, kokius reikia atlikti institucinius, teisinius ar kitokius pakeitimus, susijusius su projekto įdiegimu;

prekės pranašumo išryškinimas, lyginant su konkurentų prekėmis;

Viešbutis ,, Bebrusai“ bus įkūrtas Molėtų rajone. Apie 20 km nuo Molėtų miestėlio centro. Norint pritraukti kuo daugiau klientų viešbutis bus įkurtas sename istoriniame pastate. Bus naudojama traukimo strategija. Tai yra, pirmiausia, bus investuota nemažai lėšų, norint sudominti klientus, juos pritraukti.

Reklama televizijoje- norint kuo labiau išpopuliarint viešbutį, reklamos bus rodomos per pagrindinį televizijos kanalą t.y. TV3. Televizijos reklama – tai viena brangiausių, bet tuo pat metu ir veiksmingiausių bei galingiausių reklamos priemonių. Televizijos reklamos turės viska ko reikia viešbučiui,,Bebrusai“ , informuojant apie savo produktą: operatyvumą, vaizdumą ir įtaigumą. Be to naudodama šio tipo reklamos priemones, bendrovė gali išskirti savo paslaugas iš konkurentų teikiamų paslaugų. Svarbu yra pasirinkti tinkamą laiką ir dažnumą reklamai perduoti, todėl „Bebrusai” reklamai transliuoti bus parinktas geriausias laikas, taip vadinamas “prime-time”, t.y. kuomet reklamos dažniausiai bus rodomos dienos metu arba vakare per filmų reklamas. Reklama turi sudominti, informuoti ir būti įsimintina. Todėl viešbučio ,, Bebrusai“ reklama bus apie minutes ilgio. Joje bus galima pamatyti viešbučio nuotraukas tiek iš išorės tiek iš vidaus, bus nurodomas teikiamos paslaugos bei jų kainos, norint pritraukti kuo daugaiu klientų.

Ryšiai su visuomenę - Prieš atidarant viešbutį bus panaudojama ir viešoji reklama- kuomet Molėtų, Vilniaus ir kitų aplinkinių miestų stenduose bus klijuojamos afišos. Ateityje norint pritraukti dar daugiau klientų planuojama reklama, kuri bus matoma ant transporto priemonių Molėtuose, Vilniuje ir kitose aplinkiniuose rajonose.

Pardavimų skatinimas – Bus taikomos nuolaidos nuolatiniams klientams.

Reklama TV3 televizijoje : Kadangi reklama bus rodama dienos metu, ir filmų reklamų metu, tai sekundė jos kainos 4,90 Eurų. Reklama planuojama bus 45 sekundžių, tai vienai dienai ji kainuos 220 eurų. Reklama bus rodoma pirmą menėsį 5 dienas per savaitę, o vėliau po kartą per savaitę. Tai per metus tai kainuos 14090 eurų. Antraisiais metais reklama bus žadama sumažinti iki karto per savaitę šeštadienį, tai kainuos per metus 2646 eurus. Vėliau bus žiurima pagal klientų skaičių, ar reklama didinti ar mažinti

  • Ekonomika Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1778 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos namų darbai
  • Microsoft Word 76 KB
  • Apgyvendinimo sektoriaus subjekto galimybių studija Viešbutis Bebrusai
    10 - 10 balsai (-ų)
Apgyvendinimo sektoriaus subjekto galimybių studija Viešbutis Bebrusai. (2016 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/apgyvendinimo-sektoriaus-subjekto-galimybiu-studija-viesbutis-bebrusai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:03