Apie rinkodarą


Marketingo konspektas. Rinkodara. Nuo idėjos link verslo ir marketingo. Rinkos apžvalga. Rinka ir vartotojai. Rinkos principas: „kiekvienas už save, visi prieš vieną“. Išorės aplinkos veiksniai. Vidiniai (psichologiniai) veiksniai. Konkurencijos analizė.


Duomenų apie bendrąją situaciją rinkoje, ekonominį klimatą, šakos plėtros tendencijas, gyventojų perkamąjį pajėgumą galima rasti Lietuvos statistikos departamento leidiniuose (pvz.: Lietuvos statistikos metraštis, Lietuvos ekonominė ir socialinė raida ir kt.).

Nestokojant lėšų, galima pasinaudoti konsultacinių firmų, turinčių atitinkamas duomenų bazes, paslaugomis. Stokojant lėšų, informaciją reikia rinkti iš įvairių šaltinių: statistikos leidinių, žiniasklaidos priemonių, mugių, tiekėjų, tiesiogiai iš vartotojų, taip pat iš konkurentų.

Apie rinkodarą. (2013 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/apie-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:19