Aplinkos sveikata Sveika gyvensena skaidrės


Sveikatos skaidrės. Darbo tikslas, uždaviniai. Tiriamojo sveikatą lemiantys veiksniai. Pasaulinės sveikatos organizacijos (PSO) fizinio aktyvumo rekomendacijos. Elgesio keitimo stadijų modelis. Sveikatą lemiančių veiksnių valdymo principai. Išvados.


Laisvalaikio fizinis aktyvumas: Dažnis : Apie 2 valandas, keturis kartus per savaitę. Intensyvumas : Fizinė jėga, apkrova viso kūno raumenų grupėms, judėjimas intensyvus, su pertraukomis.

Žalingų įpročių pobūdis, dažnis, trukmė Rūkymas : Dažnis : Kiekvieną dieną, dažnas rūkymas. Trukmė : 6 mėnesiai.

Veiksmų stadija Pažadėjimas sau ir kitiems atsikratyti žalingo įpročio. Knygos „Lengvas būdas mesti rūkyti“ skaitymas. Žalingų įpročių (rūkymo) dažnio mažinimas. Noro rūkymui tvardymas.

Aukštas kraujo spaudimas. Per didelis kūno svoris, žalingi įpročiai. Spartesnis sanarių susidevėjimas, širdies ir kraujagyslių ligų rizika. Tikslas – kūno masės mažinimas. Uždaviniai : - Mitybos rėžimo subalansavimas- Alkio bei saiko suvokimas.- Maisto kiekio (kalorijų) mažinimas. Priemonės :- Pasėkmių suvokimas- Noras- Valia.

Tiriamojo asmens sveikatą lemia žalingų įpročių turėjimas, nesubalansuota mityba, per didelis kūno svoris. Elgesio keitimo stadijų modelyje tiriamas asmuo yra supažindintas su jo sveikatos rizikos veiksnių valdymo strategija, asmuo nori keistis, imasi veiksmų, laukiama rezultatų.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (533 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 389 KB
  • Aplinkos sveikata Sveika gyvensena skaidrės
    10 - 5 balsai (-ų)
Aplinkos sveikata Sveika gyvensena skaidrės. (2015 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/aplinkos-sveikata-sveika-gyvensena-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:38