Apple įmonės analizė


Vadybos analizė. “Apple” įmonės vartotojų ir rinkos analizė vytauto didžiojo universitete. Santrauka. Įvadas. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų pristatymas. Tyrimo apibendrinimas. Išvados.


Šiandienos gyvenimas neįsivaizduojamas be televizoriaus, kompiuterio ar telefono. Jie tarsi neatsiejami draugai, su kuriais mes leidžiame laiką, klausome muziką, susisiekiame su draugais bei sužinome įvairiausias naujienas. Internete pilna straipsnių apie tai kaip žmogus tampa priklausomas nuo technologijų. Tik dėl jų keičiasi darbo įpročiai, bendravimo pobūdis, mokinimasis tiek mokyklose tiek universitetuose. Mes esame pripratę prie plintančių naujų technologijų juk tik su jomis gerėja mūsų gyvenimo kokybė.

Taigi apibendrinant galima pasakyti, kad besikuriančios naujos įmonės, kurios kuria vis geresnias ir modernesnias technologijas, tai mūsų kelias i sėkmę. Todėl mes ir bandysime išsiaiškinti kiek galima daugiau apie stiprią ir lyg žaibo greičiu įsiliejusią įmonę „Apple“ , kuri sugebėjo per stulbinamai greitą laiką pavergti žmonių širdis.

Tyrimo objektas: Vytauto Didžiojo Universiteto studentai, kurių šiuo metu yra apie 9tūks. ir studijuoja įvairiuose fakultetuose.

Tyrimo tikslas: .Studentų nuomonė apie įmonės „Apple“ kokybę, technologijas ir vartojimą.

Problemos/ situacijos tyrimo logika:

•Trumpas tyrimo aprašymas

•Tyrimo rezultatai ir jų analizė

•Tyrimo apibendrinimas

•Tyrimo rezultatai ir išvados

Tyrimo metodai: kiekybinis tyrimas, apklausa.

  • Vadyba Analizės
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (3745 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 210 KB
  • Apple įmonės analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Apple įmonės analizė. (2013 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/apple-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:51