„Apple Inc“ kompanijos produktų analizė populiarios kultūros kontekste pagal K. Markso prekinio fetišizmo teoriją ir Ferdinand de Saussure struktūralizmo teoriją


Komunikacijų analizė. „Apple Inc“ kompanijos produktų analizė populiarios kultūros kontekste pagal K. Markso prekinio fetišizmo teoriją ir Ferdinand’o de Saussure’o struktūralizmo teoriją.


“Apple Inc”- Amerikos korporacija įkurta 1976 m. - populiariausia šių dienų kompanija elektronikos ir programinės įrangos produktų rinkoje. Šios kompanijos žinomiausi produktai: iPod (muzikos grotuvas), iPad (planšetinis kompiuteris), iPhone (išmanusis telefonas), iMac (stacionarus kompiuteris). „Apple Inc“ akcentuoja savo produktų ypač modernų, paprastą ir gražų dizainą, plonumą ir lengvumą, ilgaamžiškumą bei patikimumą naudojant. Lengvai valdoma programinė įranga suteikia galimybę Apple gaminiais naudotis kiekvienam paprastam žmogui. Apple savo išmaniomis technologijomis, požiūriu į kompiuteriją lenkia savo varžovus keliais metais į priekį, todėl yra viena sėkmingiausių kompanijų pasaulyje. Apple kompanijos logotipas - prakąstas obuolys, puikiai atpažįstamas visame pasaulyje. Šis „obuoliukas“ visuomenei sukelia asociacijas ne tik kaip populiarios firmos logotipas, bet ir apie gyvenimo būdą bei statusą visuomenėje. „Apple Inc“ tapo kultūriniu fenomenu daugelyje gyvenimo sričių.

„Apple Inc“ kompanijos produktus galima pagrįsti keliomis populiariosios kultūros teorijomis. Pirmiausia, Ray B. Browne teigia, kad elito, populiariosios bei masinės kultūros ir folkloro - visiškai atskirti ir atskirai apibrėžti šias kultūros sferas neįmanoma dėl nuolatinio jų sąlyčio ir sąveikos.

  • Komunikacijos Analizės
  • 2015 m.
  • 3 puslapiai (938 žodžiai)
  • Komunikacijų analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • „Apple Inc“ kompanijos produktų analizė populiarios kultūros kontekste pagal K. Markso prekinio fetišizmo teoriją ir Ferdinand de Saussure struktūralizmo teoriją
    10 - 5 balsai (-ų)
„Apple Inc“ kompanijos produktų analizė populiarios kultūros kontekste pagal K. Markso prekinio fetišizmo teoriją ir Ferdinand de Saussure struktūralizmo teoriją. (2015 m. Vasario 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/apple-inc-kompanijos-produktu-analize-populiarios-kulturos-kontekste-pagal-k-markso-prekinio-fetisizmo-teorija-ir-ferdinand-de-saussure-strukturalizmo-teorija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:04