Apple iPad marketingo darbas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Produktas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. Swot analizė. Išvados. Literatūra.


„Apple“ nevykdo jokių aiškiai pastebimų rėmimo veiksmų norėdama parduoti savo gaminį „iPad“. Negauname jokių reklamos priemonių, nerandame ir asmeninio pardavimo ženklų, ryšių su visuomene „Apple“ kompanija taip pat nevykdo, todėl galim teigti, kad kompanija nėra interesuota vykdyti „iPad“ rėmimo.

Stiprybės yra aukšta prekių kokybė ir lengvai valdomas, geras prekinis ženklas ir greit pritaikomos naujovės ir patobulinimai. Silpnybės yra didelė prekės kaina, bei neturi visų kompiuteriui būdingų savybių. Galimybės yra geresnė valdymo kokybė ir naujų produktų pristatymas. Grėsmės yra konkurentai ir finansiniai - politiniai nesklandumai.

Apple iPad marketingo darbas. (2014 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/apple-ipad-marketingo-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:12