Apple reklamos kampanijų vertinimas


Apple marketingas. Reklamos kampanijos analizė ir vertinimas. "apple" reklamos veiksmingumas. Apple reklamos isskirtinumai. Apple kursinis. Kursinis apple. Apple simbolis kursiniai. Kompanijų reklamos analizė kursinis. Reklaminės kampanijos vertinimas. Reklamos kampanijos ivertinimas.

Marketingo kursinis darbas. Apple reklamos kampanijos. Reklamos koncepcijų ir metodų grupinis darbas. Įvadas. „apple“ kompanija. Teorinis prekės ženklo pristatymas. Apple ženklo istorija. Reklaminės kampanijos svarba. „apple“ reklamos. „mąstyk kitaip“ reklaminė kampanija. Kompiuterio reklama. Netradicinė ir išskirtinė reklama. Mac ir ipod‘e produktų reklama. „partizaninė“ reklama. Reklamų vertinimas. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas: Apple Inc kompanijos reklama.

Darbo tikslas: Pristatyti Apple Inc kompanijos reklamas.

Darbo tikslui pasiekti iškelti šie uždaviniai:

1.Pristatyti prekės ženklo sampratą.

2.Pristatyti Apple ženklo istoriją.

3.Aptarti Apple ženklo ir produktų reklamas.

Mokslininkai pateikia skirtingus prekės ženklo apibūdinimust, tačiau daugelyje apibūdinimų išsiskiria bendras bruožas – tai simbolis, kuris padeda atskirti vieno gamintojo ar įmonės prekes ar paslaugas nuo kitų gamintojų prekių ar paslaugų. Visi sutaria, kad tai išskirtinumo ženklas, pagal kurį aiškiai matosi kokia kompanija yra prekės gamintoja.

„Apple Inc“ kompanija pradėjo gaminti kompiuterius. Dabar ši įmonė gamina muzikos grotuvus, telefonus, operacines sistemas kompiuteriams ir telefonams diegti, taip pat turi internetines parduotuves skirtas muzikos pirkimui. „Apple Inc“ kompanijai ženklas buvo sukurtas paprastas, aiškus, įsimintinas ir suprantamas visame pasaulyje. Manoma, kad toks ženklas pasitrinktas dėl įmonės įkūrėjo, S. Jobso vienos obuolių rūšies mėgimo.

Apple reklamos kampanijų vertinimas. (2013 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/apple-reklamos-kampaniju-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:30