Apple rinkos analizė


Ekonomikos skaidrės. Apple - išskirtinė kompanija informacinių technologijų rinkoje. Bowman‘o strategijos laikrodis – konkuravimo strategijų pasirinkimas Kokią strateginio laikrodžio poziciją naudojo kompanija. Bowman’o konkurencinė strategija -„Strategijos laikrodis“ Laikomasi nuomonės. Koncentruota/angl. Fokused/ diferenciacija. „Strategijos laikrodis“. Bowman’o konkurencinė strategija. Vartotojui buvo sunku susiorientuoti tarp“APPLE” gaminamų modelių. Grįžus Jobs’ui. Prasidėjo didieji pertvarkymai. Jobsas sulaužė visas. Jobs’o strategija. Apple – laikoma išskirtine IT rinkoje. Apple labiausiai išgarsėjo dėl daugelio techninių naujovių bei netradicinio požiūrio į kompiuteriją.


„Strategijos laikrodis“ Bowman’o konkurencinė strategija.

Jobsas sulaužė visas taisykles ir savo bendrovėje pritaikė kolekcinių kortų žaidimų leidėjų taikomą taktiką – išleisti naują produktą, kol ankstesnis dar neatsibodo. Nuo pat pirmojo „iPhone“ atsiradimo „Apple“ „suvalgo“ savo senesnius gaminius, išleisdama vis naujų įrenginių. Kitaip tariant, nauji įrenginiai atima iš senųjų dalį rinkos. Tačiau vartotojai nori turėti naujausių žaislų. Tuo „Apple“ ir pasinaudojo. Be to, taip užtikrinami senesnių įrenginių pardavimai mažiau pasiturintiems vartotojams, mat išleidus naują gaminį senasis modelis atpinga. Jobsas taip pat išaukštino savo kompanijos prekės ženklą, nuolatos arogantiškai kartodamas, kad „Apple“ gaminiai skirti ne visiems. Obuolio logotipas tapo stiliaus, prabangos ir išskirtinumo simboliu, o vadinamieji „iDaiktai“ – itin geidžiami. Taip „Apple“ subūrė tikrą gerbėjų armiją, kuri prieš kiekvieno naujo produkto paleidimą kelioms paroms įsikuria prie kompanijos parduotuvių.

Apple – laikoma išskirtine IT rinkoje. Remiantis literatūros studija (pateikiamais ilgalaikio pranašumo įgijimo ir jo išlaikymo šaltiniais), įvertinkite, ar kompanija įgijusi ilgalaikį konkurencinį pranašumą? Kokius galėtumėte išskirti Apple konkurencinius pranašumus, kaip siekiama išlaikyti ilgalaikį konkurencinį pranašumą?

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (517 žodžių)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 209 KB
  • Apple rinkos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Apple rinkos analizė. (2014 m. Spalio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/apple-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:53