Apple veiklos analizė


Vadybos referatas.

Įmonės aprašas. Apie įmonę. Produktai. Organizacinė struktūra. Vartotojai. Konkurentai. Geografinis įmonės išsidėstymas. Apklausa. „Apple“ socialiniuose tinkluose (atsiliepimai ir gandai). Finansiniai duomenys.


Objektas- „Apple “- tai JAV korporacija, kuri projektuoja, gamina ir parduoda įvairaus naudojimo elektronines prekes, Macintosh kompiuterius, įvairią programinę įrangą bei teikia įvairias internetines paslaugas.

Tikslas- padaryti apklausą, aprašyti „Apple“ įmonę, nustatyti jos esamą finansinę ir ekonominę padėtį, padaryti prognozes pagal praėjusių metų duomenis bei nustatyti ir aprašyti problemas, su kuriomis susiduria įmonė.

Atlikti apklausą ir padaryti išvadas apie įmonės reputaciją, populiarumą. Gautus rezultatus konvertuoti į skaitines reikšmes bei apdoroti naudojantis aprašomosios statistikos metodus bei koreliacijos metodą.

Išanalizuoti žmonių atsiliepimus apie įmonę, jos veiklą bei gaminamus ir parduodamus produktus, išanalizuoti komentarus esančius įvairiausiuose interneto ir socialiniuose tinklalapiuose (Facebook, Twitter) .

Aprašyti įmonės finansinius duomenis, sudaryti lygtis kitu metų prognozei.

Remiantis finansiniais duomenimis bei statistika, atlikti finansines prognozes ateinantiems metams.

„Apple INC“- tai JAV korporacija, kuri projektuoja, gamina ir parduoda įvairaus naudojimo elektronines prekes, Macintosh kompiuterius, įvairią programinę įrangą bei teikia įvairias internetines paslaugas. „Apple“ įkurta 1976 m. balandžio 1 d., Kalifornijoje, kurią įkūrė Steve Jobs, Steve Wozniak ir Ronald Wayne asmeniniams kompiuteriams pardavinėti. 1977 m. tapo akcine bendrove ir pasivadino „Apple Computer, Inc.“, o 2007 m. buvo pervadinta į "Apple INC." siekiant atspindėti įmonės nuolatinę ekspansiją į vartotojų elektronikos rinkoje, be savo tradicinio dėmesio asmeniniams kompiuteriams. Dėl savo estetinio ir unikalaus dizaino bei originalių reklamų, „Apple“ sukūrė nepriekaištingą reputaciją elektronikos pramonėje.

„Apple“ produkcija nuolatos tobulėja ir keičiasi, todėl šiuo metu produktai yra tapę modernumo, kokybės bei išskirtinumo simboliais. „Apple“ yra orientuoti į masinius pirkėjus ir tapo populiaresni nei buvo prieš keliolika metų. Prieš trisdešimt devynerius metus, Steve Jobs‘o tėvų garaže buvo sukurti bei parduoti 50 pirmųjų „Apple I“ kompiuterių. Po metų, gavus nemažą finansavimą iš Mike Markkula, „Apple Computer“ buvo oficialiai užregistruojama kaip „Apple Computer INC“ ir persikėlė iš Job‘so tėvų garažo į normalias patalpas. Ten prasidėjo „Apple II“ projekto įgyvendinimai, kurie greitai išpopuliarėjo ir atnešė didžiulę sėkmę. Metams bėgant, sparčiai patobulėjo kompanijos produkcija. Šiandien parduotuvėse galime išvysti ne tik įvairaus tipo „Apple“ kompiuterius, pvz: nešiojamuosius kompiuterius (MacBook, MacBook Air, MacBook Pro), plašetinius kompiuterius (iPad Pro, iPad Air, iPad), bet ir išmaniuosius telefonus (iPhone),muzikos grotuvus (iPod), išmaniuosius televizorius (Apple TV), laikrodžius (Apple Watch). Taip pat, kompanija gamina ir pardavinėja įvairius priedus savo elektroninei produkcijai, tokius kaip: ausines, klaviatūras, pakrovėjus ir panašiai.

  • Vadyba Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2158 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 512 KB
  • Apple veiklos analizė
    10 - 9 balsai (-ų)
Apple veiklos analizė. (2016 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/apple-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:39