Apranga įmonės analizė


Apb apranga finansine analize. Apranga finansines ataskaitos. Apb apranga silpnybes. Aprangos imoniu grupe. Imone apranga. Apb apranga analize. Aprangos grupes finansine analize. Apranga imones aprasymas. Apranga finansine ataskaita. Apranga finansine analize.

Ekonomikos kursinis darbas. Ivadas. Apb “apranga” finansinės ataskaitos. Pelno ( nuostolių ) ataskaita. Balancas. Nuosavo kapitalo pokyčio ataskaita. Pinigų srautų ataskaita. Apb “apranga” finansinės būklės analizė. Pajamos. Pelningumas. Turto panaudojimo efektyvumas. Įmonės veiklos ir pinigų ciklus. Veikos ciklas. Pinigų ciklas. Apb „apranga“ du point metodika. Įmonės finansinis stabilumas. Trumpalaikės perspektyvos. Ilgalaikės perspektyvos:. Bankrotas. Altman z modeli i. Apb apranga stipriosios ir silpnosios savybės. Stipriosios. Silpnybės. Išvados. Literatūra. Darbo tikslas - įtvirtinti ir išmokti praktiškai naudoti finansų valdymo disciplinos studijų metu įgytas žinias.


Aprangos grupė – mažmeninės prekybos lyderė baltijos šalyse, užimanti 35% Lietuvos drabužių parduotuvių rinkos. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą latvijojoje, o 2004-aisiais – estijoje. Šiuo metu aprangos grupė baltijos šalyse valdo 115 parduotuvių tinklą: 74 – Lietuvoje, 31 – latvijoje, 10 – estijoje. aprangos grupę sudaro pagrindinė įmonė apb apranga ir 14 dukterinių • prabangos drabužiai, avalynė, aksesuarai – emporio armani , hugo boss , maxmara , la perla.

Apb apranga  kontrolinis akcijų paketas priklauso investiciniam holdingui mg baltic investment 53,70%, swedbank as (estonia) clients priklauso 10,90% akcijų paketas, UAB minvista 6,50% akcijų paketas, o seb AB clients 5,90% akcijų paketas.

Darbo tikslas - įtvirtinti ir išmokti praktiškai n2007-2009 metais apb apranga grupės pajamos vidutiniskai padidejo 10,2 proc. , o pastaraiseis metais plėtra išvis sumažėjo : 2008 metais pajamos padidejo tik 11,88 proc. – iki 418622 litų, o 2009 metais bendrovės pardavimo mastas sumažėjo 32,93 proc. – iki 314912 litų. Šiame tryjų metų laikotarpį didžiausios pajamos buvo 2008 metais kurios sieke 418622 litų ir buvo 1,14 karto didesnes už 2007 metus ir beveik pusantro karto didesnis už 2009 metų pajamas. Pardavimo augimą iki 2008 metų lėmė išplėstas parduotuvių tinklo plotas ir Lietuvoje, ir eksporto rinkose, o taip pat ir didesnis pardavimo mastas tose pačiose parduotuvėse.

Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderės Lietuvoje ir baltijos šalyse aprangos grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su pvm) 2009 metais sudarė 392,6 mln. Litų (113,7 mln. Eurų), arba 22,9% mažiau, nei 2008 metais. aprangos grupės tinklo apyvarta 2009 metais Lietuvoje sudarė 262,0 mln. Litų (75,9 mln. Eurų) ir sumažėjo 23,7%, latvijoje - 88,1 mln. Litų (25,5 mln. Eurų) ir sumažėjo 26,6%, estijoje - 42,5 mln. Litų (12,3 mln. Eurų) ir sumažėjo 7,1%. 2008 metais aprangos grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su pvm) sudarė 509,2 mln. Litų (147,5 mln. Eurų). Tai 16,4% daugiau, nei 2007 metais ir 0,2% mažiau, nei buvo planuota. aprangos grupės tinklo apyvarta 2008 metais Lietuvoje padidėjo 19,0%, latvijoje padidėjo 9,0%, estijoje padidėjo 18,7%. Preliminari aprangos grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su pvm) per 2007 metus sudarė 437,4 mln. Litų (126,7 mln. Eurų), arba 46,1% daugiau, nei 2006 metais. Tai 5,4% daugiau nei pirminis ir 0,6% daugiau nei patikslintas 20drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderės Lietuvoje ir baltijos šalyse aprangos grupės 2010 m.

Apranga įmonės analizė. (2011 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/apranga-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:55