Aprūpinimo ir paskirstymo funkcijos gamybinėje įmonėje


Vadybos referatas. Įvadas. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalų pasirinkimo sprendimai. Marketingo logistika. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Šio darbo tikslas yra susipažinti su aprūpinimo ir paskirstymo gamybinėje įmonėje procesu ir jo sudėtinėmis dalimis, geriau suprasti kas yra paskirstymo kanalai ir kokia jų svarba logistikoje, bei bendrai apžvelgti marketingo logistikos esmę.

2. Su vartotojais susiję veiksniai: vartotojų skaičius, gyventojų teritorinis pasiskirstymas, perkamoji galia, pirkimo įpročiai;

Saviems sandėliams pirmenybė atiduodama, kai:1. prekių paklausa yra stabili;2. rinkos yra koncentruotos;3. galima gerai panaudoti sandėlių pajėgumą;4. būtina tiesioginė prekių sandėliavimo kontrolė;5. prekių laikymui reikalinga speciali įranga;6. prekės, prieš siunčiant jas gavėjams, turi būti specialiai paruoštos.Specialių logistikos įmonių sandėliais tikslinga naudotis, kai:1. paklausa labai svyruoja, pavyzdžiui, yra sezoninė;2. rinkos plačiai išsisklaidžiusios arba nepastovios;

2. Pasirenkant paskirstymo kanalą gamintojas turi sudaryti sprendimus dėl paskirstymo kanalo ilgio, pločio ir bendradarbiavimo pobūdžio. Taip pat labai svarbu pasirinkti tinkamą prekių paskirstymo strategiją, kuri labiausiai tiktų gaminamai prekei.

3. Marketingo logistikoje egzistuoja penkios pagrindinės sistemos: tai sandėlių sistema, atsargų sistema, prekių gabenimo sistema, prekių laikymo (sandėliavimo) sistema, informacijos sistema.

4. Dr. Algirdas Gaižutis. Marketingo pagrindai. Prieiga per internetą:

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (1424 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Aprūpinimo ir paskirstymo funkcijos gamybinėje įmonėje
    10 - 9 balsai (-ų)
Aprūpinimo ir paskirstymo funkcijos gamybinėje įmonėje. (2015 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/aprupinimo-ir-paskirstymo-funkcijos-gamybineje-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:42