Aptarnaujančio personalo ir klientų destruktyvios sąveikos perėjimas į konstruktyvią


Medicinos analizė. Situacijos analizė – aptarnaujančio personalo ir klientų destruktyvios sąveikos perėjimas į konstruktyvią.


Vienai iš pacienčių baigėsi nedarbingumo lygio nustatymo laikas, supildėme reikiamą dokumentaciją, perspėjau, paprašiau, užrašiau ant lapelio kada jai atvykti pas gydytoją. Reikiamą dieną, valanda mes jos nesulaukiame. Dokumentus į GKK komisiją reikia atnešti iki tam tikros valandos. Nuėjusi prie reikiamo kabineto pacientės neradau. Tačiau vildamasi, kad ji atvyks dokumentus palikau. Tą kartą ji pas mus neatvyko nuėjo tiesiai į GKK komisiją. Po savaitės laiko ji vėl atvyko pas mus, kad supildytume dokumentus dėl specialiojo transporto įsigijimo ir technikos pritaikymo, dokumentacija pildoma iš naujo, darbo ir gydytojai ir bendruomenės slaugytojai pakanka, tačiau dabar trūko dokumentų kurie yra būtini siunčiant šiam poreikiui nustatyti. Surašiau kokių dokumentų reikia, kada atvykti, paduodu surašius ant lapelio. Sutartą dieną, valanda mes jos vėl nesulaukiam, ėjau žiūrėti kelis kartus prie GKK kabineto tačiau neradau, dokumentų su daktare pildyti negalime, trūkstame dokumentų.

  • Medicina Analizės
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (1579 žodžiai)
  • Medicinos analizės
  • Microsoft Word 26 KB
  • Aptarnaujančio personalo ir klientų destruktyvios sąveikos perėjimas į konstruktyvią
    10 - 2 balsai (-ų)
Aptarnaujančio personalo ir klientų destruktyvios sąveikos perėjimas į konstruktyvią. (2014 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/aptarnaujancio-personalo-ir-klientu-destruktyvios-saveikos-perejimas-i-konstruktyvia.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:48