Aptarnavimo kokybė įmonėje


Klientu aptarnavimo kokybes vertinimas. Klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai. Klientu aptarnavimo kokybes tyrimas. Klientų aptarnavimo aspektai. Aptarnavimo kokybes didinimas tai. Kokybe imoneje. Klientų aptarnavimo standartasuab. Klientu aptarnavimas restorane diplominis. Klientu aptarnavimo kokybes vertinimas x imoneje. Autoservisu aptarnavimo kokybe.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Klientų aptarnavimo analizė teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimo strategijos, elementai ir standartas. Klientų aptarnavimo problemos ir jų sprendimas. Klientų ir darbuotojų bendravimas. Aptarnavimo kokybės didinimo būdai. Uab “westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas. Uab “westtrans logistic“ trumpas aprašymas. Uab “westtrans logistic“ klientų aptarnavimo standartas. Uab “westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybei įtakojantys veiksniai, kokybės didinimo būdai. Uab “westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės tyrimas. Klientų pasitenkinimas uab “westtrans logistic“ aptarnavimo kokybe. Uab “westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės palyginimas su uab „klaipėdos eoltas“ aptarnavimo kokybe. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Antroje dalyje susipažinta su UAB westtrans logistic autoservisu. Išanalizuotas šio autoserviso klientų aptarnavimo standartas, taip pat išnagrinėta kokie veiksniai įtakoja klientų aptarnavimą ir kokie gerinimo būdai padės UAB westtrans logistic autoservisui sustiprinti klientų aptarnavimo kokybę.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 29 puslapiai (6334 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 111 KB
  • Aptarnavimo kokybė įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Aptarnavimo kokybė įmonėje. (2011 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/aptarnavimo-kokybe-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:27