Aptarnavimo kultūra


Lankytoju aptarnavimas referatas. Lankytojo aptarnavimas referatas.

Psichologijos referatas. Aptarnavimo kultūra. Tikslas. Aiškinti bendravimo psichologijos ypatumus. Mokyti bendrauti su klientu, ir atlikti pirminę kliento apžiūrą. Administratorius gali atsisakyti priimti klientą, jeigu. Į ką turėtų atkreipti dėmesį meistras, pradėdamas darbą? Auksinė taisyklė –. Kontroliniai kliausimai ir užduotys.


Ir kirpėjai ir nagų priežiūros specialistai dirba bendraudami su klientais. Geram darbui labai svarbu tarpusavio santykiai, susiklostantys tarp meistro ir lankytojo. Todėl salono darbuotojo mokėjimas sumaniai bendrauti ( gebėti teisingai ir gražiai kalbėtis su klientu) ne ką mažiau svarbus nei jo profesinis meistriškumas. Tai yra vienas esminių jo profesionalumo elementų.

Meistro ir kliento bendravimas prasideda dar laukiamajame. Įspūdis kurį lankytojas susidarys apie saloną .daug priklauso nuo administratoriaus. Neretai pirmasis įspūdis nulemia ir tai, ar lankytojas čia dar sugrįš.

Aptarnavimo kultūra. (2013 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/aptarnavimo-kultura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:25