Asistento didaktikos praktikos ataskaita


Pedagogikos praktikos ataskaita.

Užduotis. Dalyvavimas planuojant pamoką ir asistavimą mokyojui pamokoje. Užduotis. Mokinio ų elgesio pamokoje stebėjimas. Mokinio ių stebėjimo lapas Stebėjimo tikslas –. Stebėjimo objektas. Stebėjimo subjektas. Nurodymai užduočiai atlikti. Stebėjimu vertinamų požymių skalės. Mokinio stebėjimo lapas Stebėjimo tikslas –. Laikas Bendri mokytojo veiksmai visai klasei Mokytojo veiksmai stebimo ų mokinio ų atžvilgiu Stebimo mokinio ų veiksmai. Pamokos pradžia. Po 5 min. Darbo kryptys.


1978 m. buvo pastatytas 80 vietų bendrabutis (šiuo metu bendrabutyje gyvena 22 moksleiviai) su valgykla ir centriniu šildymu, o 1994 m. įrengta sporto salė. 2003 m. visiškai atnaujinta senojo mokyklos pastato dalis, kažkada priklausiusi vienuolynui. Bendromis mokytojų, moksleivių ir jų tėvų jėgomis, vykdant projektą ,, Mokykla ir kaimo bendruomenė “, 2002 – 2003 mokslo metais buvo visiškai pakeista mokyklos aplinka. Mokykla jau išleido 64 abiturientų laidas. Mokymo įstaiga turi savo atributiką: vėliavą, emblemą, himną, rašo metraštį, kuriame fiksuoja svarbiausius faktus, įsimintinus renginius, minėjimus. Dabar, vis mažėjant gimstamumui, užsidarant daugeliui mokyklų, galima tik pasidžiaugti, kad Gelvonų mokykloje dar vis išsilaiko maždaug 200 moksleivių skaičius: mišraus amžiaus vaikų grupė – 11 ugdytinių; ikimokyklinė – 6, priešmokyklinė – 5, 1 klasė – 3 mok., 2 klasė – 7 mok., 3 klasė – 7 mok., 4 klasė – 9 mok., 5 klasė – 9 mok., 6 klasė – 10 mok., 7 klasė – 10 mok., 8 klasė – 11 mok.; 8s klasė – 1 mok., 9 klasė – 18 mok.; 9s klasė – 7 mok., 10 klasė – 14 mok.; 10 s klasė – 8 mok., 11 klasė – 11 mok.; 11s klasė – 25 mok., 12 klasė – 22 mok.; 12s klasė – 30 mok. Dirba 25 pedagogai: 4 matematikos, 3 lietuvių kalbos, du muzikos, technologijų, biologijos, chemijos, po 2 – rusų, vokiečių, anglų kalbų, kūno kultūros ir t.t Dauguma pedagogų turi vyresniojo mokytojo kvalifikaciją, 6 mokytojai – metodininko. Daugelis mokytojų turi po 2 įgytas specialybes, viena mokytoja – net 3. Ikimokyklinių ir pradinių klasių mokiniai mokosi nuolatinėse klasėse, 5-12 klasės mokiniai ugdomi kabinetine sistema. Šiuo metu mokykloje mokosi 240 moksleivių. Dirba 25 pedagogai. Gelvonų vidurinė mokykla – vienintelė ugdymo įstaiga rajone, galinti toli nuo mokyklos gyvenančius moksleivius apgyvendinti bendrabutyje. Šiuo metu ugdymo įstaigą sudaro: dviejų aukštų pagrindinio pastato bei šalimais esančio pagalbinio priestato, kuriame rasime valgyklą, biblioteką, bendrabutį ir ikimokyklinio ugdymo klasės kabinetus, kompleksas. Ugdymo procesui pritaikyta biblioteka, skaitykla, informacinių technologijų kabinetai, mokyklos muziejus, parkas. Visi kabinetai turi prieigą prie interneto. Sportinei veiklai mokykloje įrengta daugiafunkcinė sporto aikštelė, bėgimo takai, lauko treniruokliai bei salė.

Eidama atlikti praktikos puikiai žinojau, kad ekonomikos kursą 9 -10 klasėje sudaro 5 pagrindinės teorinės dalys: ,,Orientavimasis rinkoje“, ,,Asmeniniai finansai, jų tvarkymas“, ,,Verslo organizavimas ir verslumo gebėjimų ugdymas“, ,,Valstybės vaidmuo ekonomikoje ir ekonominių rodiklių nagrinėjimas bei vertinimas“ ir ,,Dalyvavimas tarptautinėje rinkoje“. 11-12 klasėse ekonomikos mokomasis dalykas yra pasirenkamasis - kurso dalys yra tokios pačios, skiriasi tai, kad moksleiviai viską nagrinėja plačiau ir nuosekliau...

9 klasės pamokos planavimas. Ją su Gelvonų vidurinės mokyklos ekonomikos mokytoja Danguole Savickiene pradėjome nuo klasės apibūdinimo: joje mokosi 9 mokiniai, iš kurių 5 – mergaitės, 4 - berniukai. Keletas mokinių yra labai aktyvūs, mėgsta pasireikšti. Jiems patinka mokomasis dalykas ir labai noriai atsakinėja į užduotus klausimus. Klasės atmosfera draugiška, mokiniai tarpusavyje bendrauja maloniai, dažnai nesipyksta. Mokiniams geriausiai sekasi mokytis, kai jiems duodama rašto darbų. Mokiniams patinka diskutuoti, reikšti savo nuomonę įvairiais klausimais. Tada į pamokos veiklą įsitrauka ir mažesnę mokymosi motyvaciją turintys mokiniai. Taigi, rengdama pamokos planą mokytoja didžiausią dėmesį skiria klasės įpatumams, mokiniams, jų poreikiams ir galimybėms. Taip pat didelį dėmesį skiria pamokos temai ir bendriesiems ugdymo planams.

Mokytoja formuluodama pamokos tikslus naudojasi Magerio forma surašytais elgesio tikslais. Tikslų formulavimą pradeda žodžiais: suprasti, žinoti, išvardinti, nurodyti, palyginti. Po šių žodžių seka su pamokos tema susiję tikslai, pvz. pasižiūrėjus į knygoje pavaizduotas pasiūlos ir paklausos diagramas, jas mokėti atskirti, suprasti, kas , kokią įtaką kainos mažėjimas (didėjimas) kelia vartojimui, norui įsigyti tą prekę atsižvelgus į rinkos rūšis.

Asistento didaktikos praktikos ataskaita. (2016 m. Gegužės 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/asistento-didaktikos-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:55