Asmeninės higienos asortimento ir kainų analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Asortimento ir kainų teorinė analizė. Asortimento ir kainų sampratos. Asortimento klasifikavimas. Asortimento valdymo kryptys. Prekių kainų nustatymo metodai. Kainų strategijos. Uab „tau“ asmeninės higienos asortimento ir kainų analizė ir vertinimas. UAB „TAU“ veiklos charakteristika. UAB „TAU“ asmeninės higienos asortimento analizė. UAB „TAU“ asmeninės higienos kainų analizė. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Kiekviena įmonė stengiasi tobulinti savo prekių asortimentą. Koks jis turi būti- tai priklauso nuo įmonės tikslų, pasirinktos vartotojų grupės bei aplinkos sąlygų. Tobulinant prekių asortimentą svarbu įvertinti ne tik viso asortimento, bet ir prekių linijų ar net atskirų prekių pelningumo rodiklius.

Darbo objektas: UAB „Tau“ asmeninės higienos asortimentas ir kainos.

Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „Tau“ asmeninės higienos asortimentą ir kainas.

Darbo uždaviniai:

•išanalizuoti asortimento ir kainų teorinius aspektus;

•pateikti UAB „Tau“ veiklos charakteristiką;

•išnagrinėti UAB „Tau“ asmeninės higienos asortimentą;

•išanalizuoti UAB „Tau“ asmeninės higienos kainas.

Asmeninės higienos asortimento ir kainų analizė. (2013 m. Lapkričio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/asmenines-higienos-asortimento-ir-kainu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:27