Asmeninis pardavimas konspektas


Vadybos skaidrės. Asmeninis pardavimas. Asmeninis pardavimas dažniausiai naudojamas ir yra ypač efektyvus, kai. Asmeninio pardavimo tikslai. Asmeniškas pardavimas. Svarbiausi asmeninio pardavimo uždaviniai yra trys. Užsakymo vykdymas. Skatinimas. Tokia pardavimo skatinimo forma tinkama, kai. Išvardytais principais pagrįsti šie pardavimo skatinimo metodai. Nuolaidos. Kuponai. Atidėtos nuolaidos. Speciali prekių rinkinio kaina. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Prekių pavyzdžiai. Plačiausiai naudojamos šio metodo atmainos. Iš dalies mokami prekių pavyzdžiai. Bandomojo dydžio (bandomieji) pavyzdžiai. Pirkinį lydinčios dovanos, premijinės prekės. Dovanojama gali būti įvairiais būdais. Pardavimo procesą sudaro šie etapai. Klientų paieška. Būsimų klientų paieškas kai kurios įmonės skatina tokiais būdais. Prieštaravimų šalinimas. Popardaviminio aptarnavimo svarba. Asmeninių pardavimų privalumai ir trūkumai. Trūkumas.


Prekių pristatymas ; pasitikėjimo skatinimas; nepatenkintų vartotojų problemų supratimas ir sprendimas, lojalumo skatinimas; pirkimo veiksmų inicijavimas.

Tai tiesioginis pardavėjo ir pirkėjo bendravimas, kurio metu pardavėjas daro įtaką pirkėjo sprendimams.

Nuolaidos; kuponai; atidėtos nuolaidos (pinigų grąžinimas); speciali prekių rinkinių kaina.

Kai kurių prekių pavyzdžius įmonei dalyti nemokamai gali būti per brangu.

Jos gali būti nemokamos arba pabrėžtinai pigios. Šiomis priemonėmis siekiama keleto tikslų: pabrėžti (formuoti) pardavėjo įvaizdį; kurti nuolatinių pirkėjų ratą; pristatyti naujas prekes; populiarinti prekę ar firmą tarp dovaną gavusių artimųjų ir kt.

Tiek pat kainuojančioje pakuotėje parduodamas didesnis prekės kiekis, taigi pirkėjas tarsi gauna tam tikrą kiekį šampūno ar skalbimo miltelių veltui; perkant vieną prekę kitą tokią pat galima gauti veltui;.

Taikomi visi įmanomi metodai, norint surasti naujų klientų. Patyrę agentai tiksliai žino, kaip reikia ieškoti klientų, ir sugeba nustatyti kiekvieno jų vertę. Iš daugelio būdų dažniausiai pasirenkama vienas ar keletas jų.

Vienas būdas - tai vaikščiojimas po namus. Šiuo atveju reikia didelių pastangų ir ryžto skambinti į duris ir taip diena iš dienos ieškoti naujų klientų.

Vieni agentai mano, kad tai yra tik laiko gaišimas. Kiti tiki, kad tai yra vienas iš tinkamiausių būdų pradėti savo verslą ir surasti klientų. Pasirinkęs šį būdą, agentas išmoksta kalbėtis su žmonėmis, vertinti juos.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 66 puslapiai (1679 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 19 KB
  • Asmeninis pardavimas konspektas
    10 - 4 balsai (-ų)
Asmeninis pardavimas konspektas. (2014 m. Birželio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/asmeninis-pardavimas-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:17