Asmeninis pardavimas skaidrės


Marketingo skaidrės. Asmeninis pardavimas. Pristatymą paruošė Rūta Kirdaitė Margarita Dudoit Ramunė Bazytė Agata Litovčenko KPI-. Tai viena iš marketingo funkcijų, kurios pagrindinė užduotis yra parduoti prekę vartotojui. Asmeninis pardavimas yra daugiau nei “Pardavimas”. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Norint efektyviai įgyvendinti pardavimą, reikia pelnyti kliento pasitikėjimą. Profesionalaus pardavimo etika ir vertybės. Pardavėjo etika ir vertybės pardavimo procese yra svarbesni veiksniai už pardavimo strategiją. Asmeninio pardavimo procesas. Pardavimo proceso etapai Pasiruošimo. Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai. Sėkmės veiksniai. Pagrindiniai asmeninio pardavimo sėkmės veiksniai Mokėjimas rasti ir atrinkti potencialius pirkėjus. Išvados.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (122 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 299 KB
  • Asmeninis pardavimas skaidrės
    10 - 3 balsai (-ų)
Asmeninis pardavimas skaidrės. (2014 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/asmeninis-pardavimas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:27