Asmeninis pardavimas


Marketingo konspektas. Asmeninis pardavimas. Profesionalaus asmeninio pardavimo etika ir vertybės. Priėjimo etapas. Elgesio tipai. Apklausos etapas. Pristatymo etapas. Patikimumo etapas. Derybų etapas. Užbaigimo etapas.


Sandėrio užbaigimas-tai dalis,kurioje laimi abi pusės.Tai papraščiausia logiška pardavimo proceso pabaiga.

Pagrindinis pirkimo motyvas-tai pagrindinė priežastis,dėl kurios žmogus nupirks produktą.Todėl labai svarbu atrasti tą priežastį ir pristatymo metu orientuotis į ją.

Pardavėjas turi skirtingų elgesio tipų žmones apklausti nevienodai.Žmonių tempai nebienodi,be to jų požiūris į tą patį produktą gali labai skirtis.

Reikia papasakoti istoriją kaip kiti žmonės efektyviai išsprendė tą pačią problemą.

Yra trys geri būdai,sudaryti klausimus,kurie užbaigtų pardavimo etapą.Tai gali būti:

Užbaigimas paprastu klausimu.Tai papraščiausias prašymas imtis klientui atitinkamų veiksmų pardavimui užbaigti.Pvz.”Prašom pasirašyti čia ir mes pradėsime tvarkyti dokumentus” ir t.t.

  • Marketingas Konspektai
  • 2014 m.
  • Gintaras
  • 7 puslapiai (1786 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Asmeninis pardavimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Asmeninis pardavimas. (2014 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/asmeninis-pardavimas.html Peržiūrėta 2017 m. Balandžio 25 d. 13:25