Asmenybės bruožų ir mokymosi motyvacijos sąsajos


Psichologijos tyrimas. ĮVADAS (Literatūros apžvalgaMetodika. Rezultatai. Rezultatų aptarimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Studentų asmenybės bruožų ir mokymosi motyvacijos sąsajos.


Pasak Boiche ir bendraautorių motyvacijos svarba mokymosi procese yra nenuginčijama ir viena iš svarbių sudedamųjų mokymosi proceso dalių. Pastaraisiais dešimtmečiais atlikti tyrimai rodo, kad motyvacija yra veiksnys, kuris įtakoja studentų funkcionavimą bei pasirodymą mokymosi procese (Boiche ir kt, 2008). Įdomu tik kaip asmenybės tipai lemia motyvacijos pasireiškimą mokymosi procese.

Tyrimo tikslas

Ištirti asmenybės bruožų ir mokymosi motyvacijos sąsajas

Tyrimo uždaviniai

1.Palyginti mokymosi motyvacijos ir asmenybės bruožų sąsajas lyties atžvilgiu

2.Palyginti mokymosi motyvaciją amžiaus atžvilgiu

Tyrimo hipotezės

1.Ekstraversija ir žemas neurotizmo lygis yra teigiamai susijęs su mokymosi motyvacija.

2.Ekstravertai yra labiau linkę mokytis negu intravertai.

  • Psichologija Tyrimai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1951 žodis)
  • Universitetas
  • Psichologijos tyrimai
  • Microsoft Word 31 KB
  • Asmenybės bruožų ir mokymosi motyvacijos sąsajos
    10 - 5 balsai (-ų)
Asmenybės bruožų ir mokymosi motyvacijos sąsajos. (2014 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/asmenybes-bruozu-ir-mokymosi-motyvacijos-sasajos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:42