Asortimento formavimo tyrimas Uab „Gsm arena“


Marketingo kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Uab ,,gsm arena” veiklos, informacijos šaltinių ir tyrimo metodikos apžvalga. Asortimento formavimo analizės teoriniai sprendimai. Asortimento politikos samprata ir tikslai. Asortimento parametrai ir strategijos. Asortimentą įtakojantys veiksniai. Asortimento formavimo sprendimai. Uab ,,gsm arena” asortimento formavimo analizė. UAB ,,GSM Arena” asortimento struktūros analizė. UAB ,,GSM Arena” asortimento kainos ir kokybės charakteristikos. UAB ,,GSM Arena” SSGG analizė ir strateginės kryptys. Išvados ir pasiūlymai. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas.


UAB „GSM Arena“ yra pakankamai mažai kam žinoma mobiliųjų telefonų parduotuvė, todėl klientų dar nėra daug. Atrasti ir ištaisyti problemas įmonei yra būtina norint pritraukti didesnius srautus vartotojų, nes nors ir klientai yra lojalūs, tačiau jų ratas šiuo metu yra labai siauras. Šiame darbe bus analizuojamos to priežastys ir siūlomi sprendimai.

Darbo problema: Mažas prekių asortimentas sunkiai pritraukia naujus vartotojus.

Darbo objektas: UAB ,,GSM Arena” asortimentas.

Darbo tikslas: išanalizuoti asortimento formavimą UAB ,,GSM Arena”.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti asortimento formavimo ypatumus teoriniu aspektu.

2.Ištirti UAB „GSM Arena“ asortimento struktūrą.

3.Išnagrinėti UAB “GSM Arena” asortimento kainos ir kokybės charakteristikas.

4.Atlikti UAB “GSM Arena” SSGG analizę.

Asortimento formavimo tyrimas Uab „Gsm arena“. (2014 m. Birželio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/asortimento-formavimo-tyrimas-uab-gsm-arena.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:04