Asortimento kainos nustatymai ir pokyčiai


Marketingo referatas. Verslo aprašymas. Rinkos apžvalga. Rinkos dalies išskyrimas. Gamybos apimtys. Kainų politika. Medžiagų poreikis. Tiesioginės ir veiklos (pastoviosios) išlaidos. Kainos nustatymas pilnosios savikainos metodu. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Prognozuojama kaina ir pardavimai. Išvados.


UAB „Medinės kėdės“ žada pasiūlyti kokybiškas medines kėdes. Gamybai naudojama tik kokybiška mediena. Produkcija yra pagaminta iš Lietuviškos ir Rusijos Sibiro medienos t.y., ąžuolo, beržo, uosio, pušies ir kedro.

Pagrindinis įmonės rinkos segmentas yra Lietuva, bet įmonė savo gaminius ir prekes ateityje planuoja eksportuoti į Skandinavijos šalis.

UAB „Medinės kėdės“ taikys tiesioginį ir netiesioginį paskirstymo kanalus. Siekiant geresnės komunikavimo galimybės su galutiniu vartotoju įmonė savo pagamintą produkciją pardavinės Lietuvos rinkoje, ir per tarpininkus (mažmeninės parduotuvės).

Kiekvienai savo veiklą vykdančiai įmonei įtakos turi įvairūs ją supantys veiksniai, t.y. aplinka, tiek išorinė tiek vidinė. Todėl labai svarbu tiksliai išskirti šiuos veiksnius, nes nuo jų gali priklausyti įmonės tolesnė ateitis, jos darbo specifika.

Vidiniai veiksniai galintys paveikti įmonės darbą:

Personalas: tik esant kvalifikuotam personalui, galėsime įgyvendinti savo įmonės tikslus, patenkinti įnoringiausius ir išrankiausius klientų poreikius. Todėl ieškosime ne tik kvalifikuotų, tačiau ir didelę patirtį medžio gaminių sferoje turinčių darbuotojų, taip pat ir savo darbą išmanančių vadybininkų, sugebančių bendrauti su klientais, pasiūlyti jiems tokių produktų, kurių jie nori.

Tiekėjai: įmonei, tokiai kaip mūsų yra svarbus kiekvienas tiekėjas, nes kai kurias medos rūšis įmonė turi atsigabenti net iš Sibiro. Todėl labai svarbu palaikyti glaudžius ryšius su kiekvienu tiekėju, kad įmonė laiku gautų žaliavas kėdėms gaminti. Nuo tiekėjų iš dalies priklauso, ar greitai gaminys pasieks klientą.

Gamybos specifika: įmonė gamindama savo gaminius naudos tiek naujus tiek naudotus medžio apdirbimo įrenginius.

Išoriniai veiksniai galintys paveikti įmonės darbą:

Ekonominiai veiksniai: šalies ekonomikos būklė labai svarbus veiksnys įmonei. Tikimės, kad gyventojai pradės atnaujinti savo būstus, o įmonės atnaujins savo patalpas. Dėl šių priežasčių mūsų produkcija taps paklausi rinkoje, nes klientams reikės naujų idėjų ir įdomių sprendimų.

Demografiniai veiksniai: šiuo metu medienos gaminiai yra laikomi bene aukščiausios kokybės produktais, todėl jie nėra vieni iš pigiausių, todėl mūsų produkcija bei kainos bus palankesnės vidutines ar didesnes pajamas gaunantiems gyventojams. Tikimės, kad mūsų produkcija pritrauks įvairaus amžiaus klientus, tiek vyresnius, tiek ir jaunesnius žmones, kurie turi jau kitokį požiūrį į dizainą.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2092 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 56 KB
  • Asortimento kainos nustatymai ir pokyčiai
    10 - 8 balsai (-ų)
Asortimento kainos nustatymai ir pokyčiai. (2015 m. Spalio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/asortimento-kainos-nustatymai-ir-pokyciai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:52