Asortimento palyginimas


Asortimentas diplominiai. Baigiamasis darbas prekių asortimento politika. Asortimento kaitos vaidmuo. Maxima panevezyje asortimentas. Prekybos vietos pasirinkimas skaidrės. Įmones veiklos vietos svarba. Ssgg maxima. Asortimentas reiksme. Prekybos įmonės vietą lemiantys veiksniai. Asortimento formavimas maximoje.

Ekonomikos kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Prekybos įmonės vietos reikšmė ir samprata. Prekybos ir jos įmonių vieta bei vaidmuo ūkyje. Verslo įmonės pėtojimo aplinkos. Preybinės įmonės išorinė aplinka. Asortimentas ir jo politika. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Tyrimo objektas – „maxima“. Maxima. Maxima veikla. Maxima kaina, kokybė ir asortimentas. Maxima vieno „x“ ir „xx“ analizė. Tyrimo metodologija. Tyrimo analizė.


Prekybos objekto vietos parinkimo klausimas gali iškilti dėl įvairių priežasčių: steigiant naują įmonę, siekiant išplėsti įmonės veiklą (atidaryti naują filialą, veikinčią parduotuvę perkelti į didesnes patalpas), nepasitvirtinus anščiau priimtam sprendimui (prekybos objektas dirba neefektyviai), dėl nuo įmonės nepriklausančių priežasčių (prekybos objktą būtina perkelti į naują vietą dėl vykdomos miesto dalies rekonstrukcijos).

Į prekybos objekto vietos parinkimą reikia žiūrėti kaip į procesą, kuris apima galimų vietų paiešką, jų įvertinimą, išsirinkimą ir įsisavinimą.

Prekybos objektų vietos politika – tai spredimai ir veiksmai, kuriais įmonė siekia rasti ir įsisavinti savo veiklai optimalias vietas.

Vietos prekybos objektui parinkimas yra strateginis, ilgalaikis sprendimas. Parenkant vietą pasirenkama ir aplinka, kurioje teks ilgą laiką dirbti. Palankesnė vieta turi lemiamą reikšmę konkurencijoje, nes ji teikia vadinamąjį „patogumo rentą“. Patogesnėje vietoje esantis prekybos objektas turi daugiau galimybių pasiekti geresnių veiklos rezultatų, kai kitos sąlygos vienodos. Kartu prekybos objekto vieta yra tik sėkmingos veiklos prielaida, bet ne jos garantija.

Įvairiuose prekybos įmonėse veikla, susijusi su prekybos objektų vietos parinkimu, labai skiriasi ir priklauso nuo įmonių dydžio bei jų aptarnaujamos teritorijos. Didelėse, besiplečiančiose prekybos sistemose, ypač veikiančiose visos šalies ar tarptautiniu mastu, naujų prekybos vietų paieška ir esamų stebėjimas bei vertinimas (vietos požiūriu) ir prekybos tinklo planavimas yra nuolatinis procesas. Tuo tarpu daugeliui mažų, naujai besikuriančių įmonių vietos savo veiklai parinkimas gali būti vienkartinis sprendimas.

Asortimento palyginimas. (2012 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/asortimento-palyginimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:26