Asortimento struktūros analizė


Marketingo referatas. Įvadas. APB „ Apranga“ veiklos apžvalga. Apb „ apranga“ ssgg. APB „ Apranga“ prekių grupės. APB „ Apranga“ asortimento apyvartos 2010m. Vartotojų nuomonės tyrimas apie APB „ Apranga“ asortimentą. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedų sąrašas Priedas. Anketos pavyzdys.


Temos aktualumas: kiekvienai šiandieninei prekybos įmonei yra aktualu nustatyti kaip ji formuos savo prekių asortimento struktūrą, nes tinkamai suformuotas prekių asortimentas gali būti įmonės sėkmės ( ne sėkmės) rodiklis. Asortimento pats svarbiausias rodiklis yra kokybė. Norint gaminti geros kokybės gaminius, būtina ne tik išmanyti tekstilės medžiagų struktūrą bei savybes, bet ir parinkti tinkamas žaliavas. Tekstilės samprata kito vis gausėjant žmonių daiktiškajai aplinkai, plėtojantis technikai bei technologijoms.

Darbo objektas: APB „Apranga“ asortimentas.

Darbo tikslas: išanalizuoti APB „ Apranga“ asortimento struktūrą. Darbo tikslui įgyvendinti iškeliami šie uždaviniai:

1.Apžvelgti APB „Apranga“ veiklą;

2.Išanalizuoti APB „Apranga“ stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes;

3.Charakterizuoti APB „ Apranga“ prekių asortimentą;

4.Išanalizuoti APB „ Apranga“ asortimento apyvartą 2010m.;

5.Atlikti vartotojų požiūrio į APB „Aprangos“ asortimentą anketinę tyrimo analizę;

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (3303 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 83 KB
  • Asortimento struktūros analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Asortimento struktūros analizė. (2014 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/asortimento-strukturos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:26