Asortimento valdymas mažmeninėje prekyboje


Vadybos skaidrės. Asortimento valdymas mažmeninėje prekyboje. Kas yra asortimento valdymas? Kodėl su asortimentu reikia dirbti? Suinteresuotos šalys. Būtinos sąlygos. Kategorijos apibrėžimas. Kategorijos vaidmuo. Kategorijos segmentai. Kategorijos segmentai – pirkėjo pasirinkimo medis. Kategorijos segmentai – Pirkėjo pasirinkimo medis. Kategorijos strategijos. Asortimento valdymo procesas. Rinkos padengimas. Rinkos padengimas (off-topic). Kategorijos segmentų įvertinimas. Produktų pašalinimas iš asortimento. Produktų pašalinimas iš asortimento (pavyzdys). Produktų pašalinimas iš asortimento. Sprendimas palikti produktus asortimente. Produktų įtraukimas į asortimentą. Produktų įtraukimas į asortimentą - pavyzdys. Produktų įtraukimas į asortimentą – vartotojų nuomonės tyrimo pavyzdys. Produktų įtraukimas į asortimentą – Nuojautos taikymo pavyzdys. Santrauka.


Asortimento valdymo tikslas yra nustatyti konkretų asortimentą, nusakantį kokiose parduotuvėse kokios prekės turi būti, bei kokie šių prekių kiekiai turi būti skiriami konkrečioms parduotuvėms. SAP. Asortimento valdymas yra procesas , kurio metu sprendžiama kokias prekes įtraukti į asortimentą, kurias palikti ir kurias pašalinti tam tikros prekių kategorijos rėmuose. Tikslas yra patenkinti vartotojų poreikius ir maksimizuoti prekybininkų ir gamintojų verslo rezultatus. Nielsen Tinkamų prekių ženklų, spalvų ir dydžių parinkimas turėtų būti paremtas kažkuo daugiau, nei sėkmė ir nuojauta. Prekybininkai turi žinoti kaip jų parduotuvėse perka vartotojai ir turėti asortimento planus, atspindinčius tinkamas prekės ir vietos kombinacijas. JDA.

Prieš pradedant darbą su asortimentu turi būti įgyvendintos 4 sąlygos: Asortimento nagrinėjimas yra vykdomas kategorijos lygyje, todėl būtinas tikslus kategorijos apibrėžimas. Turi būti apibrėžtas kategorijos vaidmuo. Turi būti apibrėžti kategoriją sudarantys prekių segmentai. Turi būti sudaryta kategorijos strategija.

Kategorija – tai valdoma grupė produktų/paslaugų, kurie yra funkcionaliai arba natūraliai tarpusavyje susiję patenkinant vartotojo poreikį.

Karštų gėrimų kategorijos apibrėžimas – prekės, skirtos paruošti gėrimams, kurie dažniausiai vartojami karšti, skirti patenkinti šiuos vartotojų poreikius: Pradėti dieną Gauti energijos Atsipalaiduoti.

Ar šie produktai gali būti priskirti karštų gėrimų kategorijai pagal nurodytą apibrėžimą?

Išvardinkite kelias kategorijas, kurias šis prekybos tinklas laiko tikslinėmis.

Šviežios daržovės/vaisiai Kulinarijos gaminiai Šviežia duona Kūdikių priežiūros prekės.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 31 puslapis (659 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 1883 KB
  • Asortimento valdymas mažmeninėje prekyboje
    10 - 2 balsai (-ų)
Asortimento valdymas mažmeninėje prekyboje. (2014 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/asortimento-valdymas-mazmenineje-prekyboje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:45