Ataskaita kruizinių laivų turistus aptarnaujančioje įmonėje


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Uab „Klaipėdos mėja“ agentūros charakteristika. Uab „Klaipėdos Mėja“ agentūros vykdoma veikla. Uab „Klaipėdos Mėja“ agentūros klientai, jų srautai. Uab „Klaipėdos Mėja“ agentūros darbuotojai, jų pareigybės bei įstaigos valdymo struktūra. Uab „Klaipėdos Mėja“ agentūros perpektyvos bei problemos. Asmninė patirtis „Gamybinės praktikos ii“ metu. Gamybinės praktikos II dienoraštis. Profesinių įgūdžių vertinimas. Rekomendacijos. Išvados. Priedai. Literatūros sąrašas.


Turizmas jau nuo senų laikų yra žmonijos gyvenimo dalis. Daugelis šiuolaikinių valstybių, pasiekusios aukštą gyvenimo lygį, patenkina svarbiausias savo piliečių reikmes ir vis daug laiko skiria dvasiniams jų poreikiams. Emocinė žmonių padėtis ypač priklauso nuo aplinkos, kurioje jie būna, žmonių, su kuriais jie bendrauja ar įspūdžių, kuriuos jie patiria. Turizmo industrija yra būtent tokia paslaugų sritis, kuri gali pagerinti visus šiuos aspektus, būtinus gerai individo savijautai.

Tam, kad turistai jaustųsi maloniai lankomose vietose, turizmo specialistai turi užtikrinti aukštą turzimo paslaugų kokybę ir kompetetingą darbą. Klaipėda – jūrinis miestas, todėl šiltuoju sezonu čia apstu kruizinių laivų, kurių turistai tikisi operatyvaus bendradarbiavimo su vietos įmonėmis bei patirti neišdildomų įspūdžių vienai ar kelioms dienoms. Tai gali įgyvendinti “Klaipėdos Mėja” agentūra, kuri atlieka organizacinį darbą, pasitinkant kruizinių laivų turistus. Šioje įmonėje atlikau RT Gamybinę Praktiką II birželio – rugpjūčio mėnesiais, buvau mokoma bei vertinama įmonės darbuotojų.

Taigi šios ataskaitos tikslas yra išanalizuoti UAB “Klaipėdos Mėjos” charakteristiką bei įvertinti mano atliktos praktikos rezultatus.

UAB „ Klaipėdos Mėja“ įkurta 1992 metais. Pagrindinė įmonės veikla yra kruizinių laivų svečių aptarnavimas. Įmonė siūlo daugiau nei 10 skirtingų tipų ekskursijų. Pagrindinės ekskursijos yra į Palangą, Kuršių Neriją, Klaipėdos miestą ir Platelius. Ekskursijų trukmė svyruoja nuo 2,5 valandos iki 7 valandų, gali būti ir 2 dienų. UAB „ Klaipėdos Mėja“ dirba ne tik Lietuvoje, bet turi partnerius Latvijoje ir Estijoje. Be kruizinių laivų svečių aptarnavimo įmonė taip pat organizuoja individualias keliones po Baltijos šalis keliaujantiems turistams.

Pagrindinis „Klaipėdos Mėja“ tikslas yra organizuoti ekskursijas kruizinių laivų svečiams Klaipėdos regione bei po pagrindines pabalčio sostines. Šiuo metu agentūra siūlo tokias ekskursijas kaip:

Klaipėdos senamiestis ir Palangos Gintaro muziejus;

Kuršių Nerija – kraštas, įtrauktas į UNESCO pasaulinį paveldą;

Susipažink su Klaipėda plaukdamas jachta.

Įgyvendinant šias ekskursijas „Klaipėdos Mėja” bendradarbiauja su tokiomis įmonėmis bei žmonėmis kaip: VŠĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centru, autobusų nuomos punktais, gidais, apgyvendinimo įstaigomis, maitinimo įstaigomis, muziejais, keltų direkcija, terminalų direkcija, bažnyčiomis, kepyklomis bei kt.

UAB „ Klaipėdos Mėja“ savo veiklą įgyvendina jau daugiau kaip 20 metų. Šiuo laikotarpiu aptarnaujamų kruizinių laivų skaičius išaugo nuo kelių iki keliasdešimt,o turistų skaičius nuo kelių iki keliasdešimties tūkstančių. Plečiantis įmonės veiklai, padaugėjo ir pasirašytų sutarčių skaičius. Didėjant įmonės patirčiai, didėjo ir atplaukiančių laivų skaičius bei turistų srautai, kurie pageidavo „Klaipėdos Mėjos“ paslaugų.

Kaip matome iš 2 diagramos UAB „Klaipėdos Mėja“ klientų skaičius 2010 metais palyginus su 2008 ir 2009 metais padidėjo 2 kartus, 2011-2013m. vėl pasiekė 2008-2009 metų lygį, tačiau 2014 metais klientų srautai pasiekė aukščiausią tašką.

Taigi, lyginant pateiktų metų duomenis, galima daryti išvadą, jog turistų srautai kasmet svyruoja, tačiau paskutinių metų rodmenys džiugina ir tikimasi, jog ši turistų srautų didėjimo tendencija išliks ir sekančiais metais.

Kaip ir kiekviena įstaiga taip ir UAB „Klaipėdos Mėja“ turi savo darbuotojus produktyviai veiklai vykdyti. Kalbant apie darbuotojų pareigybes, UAB „Klaipėdos Mėja“ agentūroje dirba direktoriai Liudovika Pakalkaitė ir Tomas Zaveckas, ekskursijų koordinatorė Žydrūnė Galdikaitė, programų koordinatorė Monika Stirnaitė bei keletas padėti pasiruošusių praktikantų ar savanorių.

  • Turizmas Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (3416 žodžių)
  • Universitetas
  • Turizmo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 46 KB
  • Ataskaita kruizinių laivų turistus aptarnaujančioje įmonėje
    10 - 7 balsai (-ų)
Ataskaita kruizinių laivų turistus aptarnaujančioje įmonėje . (2015 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/ataskaita-kruiziniu-laivu-turistus-aptarnaujancioje-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:43