Atlikėjo albumo pristatymo sklaidos priemonės


Vadybos projektas.

Atlikėjo portfolio. A. mamontovas. albumo ,,degančios akys“ pristatymo turo sklaidos priemonės. Projekto veiklų sąrašas pagal gannt’o diagramą. Projekto biudžetas, finansavimo šaltiniai. Išvados. Literatūros sąrašas.


2001 m. – „Radiocentro apdovanojimai“ – Geriausias atlikėjas, Geriausias Radiocentro Lietuvos Top-20 atlikėjas

2011 m. – Šv. Kristoforo statulėlė

Reklama – tai informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus ir atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Tai gali būti žinių bei duomenų skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ar padidinti tam tikro produkto paklausą. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda – ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną arba tai užsitikrinti ateityje. Kadangi reklamos funkcija yra ne tik informacinė (komunikacinė), bet ir įvaizdinė, siekdami išpopuliarinti ir išreklamuoti muzikos produktą, pirmiausia, reikia gerai suvokti kas tai per produktas, kokiam vartotojui jis skirtas ir koks įvaizdis jam labiausiai tinka.

Sėkmę verslo pasaulyje ypatingai lemia mokėjimas prisistatyti ir skleisti informaciją apie save. Tačiau tam reikia mokėti išsiskirti iš kitų reklamų ir patraukti kuo daugiau vartotojų dėmesio. Reklamuojant A. Mamontovo koncertinį turą, galima būtų naudotis tokiomis reklamos priemonėmis:

Lauko (išorinė) reklama (vitrinos reklama).

Reklama spaudoje – viena populiariausių reklamos priemonių Lietuvoje. Reklama spaudoje turi dideli poveikį vartotojui, kadangi laikraščius skaito dauguma Lietuvos piliečių, todėl tikimybė, kad reklamą pamatys potencialus atlikėjo gerbėjas yra labai didelė. Tobulėjant spaudos technologijoms, spausdinta reklama skleidžiama operatyviai, yra nebrangi ir pakankamai geros kokybės.

Radijas – viena operatyviausių priemonių paskleisti žinią. Tačiau radijo reklama negali būti nuobodi, kadangi originalus reklaminis tekstas gali labai padidinti reklamuojamo produkto sėkmę. Šis reklamos būdas pasieks kiekvieną, kadangi tie, kurie nesiklauso radijo automobilyje arba darbe, būtinai išgirs garsinę reklamą bet kuriame prekybos centre. Radijo reklama reikalauja mažiausiai investicijų, todėl galima būtų pasirinkti daugiau reklamos sklaidos būdų, o tai, be abejo, padidins koncerto reklamos poveikį visuomenei.

Šiais laikais televizija yra tapusi kultūros dalimi – ji yra vienas iš pagrindinių žinių, pramogų ir lavinimosi šaltinių. Reklama televizijoje per trumpą laiką leidžia aprėpti daugumą tikslinių auditorijos grupių, be to reklama televizijoje yra dažnai kartojama.

  • Vadyba Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1760 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos projektai
  • Microsoft Word 287 KB
  • Atlikėjo albumo pristatymo sklaidos priemonės
    10 - 9 balsai (-ų)
Atlikėjo albumo pristatymo sklaidos priemonės. (2016 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/atlikejo-albumo-pristatymo-sklaidos-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:17