Atsipalaidavimas – kaip vaistas nuo streso šiuolaikiniame gyvenime


Kūno kultūros esė. Atsipalaidavimas – kaip vaistas nuo streso šiuolaikiniame gyvenime.


Atsipalaidavimas yra labai svarbus norint gerai jaustis. Joga teikia daug galimybių mokytis atsipalaiduoti, įveikti įtampą ir stresą. Gilus atsipalaidavimas nėra ,,atsijungimas”, o proto atsipalaidavimas, kai mintys kažkur sau klaidžioja. Tai budri sąmoninga būsena, ji labai atgaivina ir suteikia energijos. Nervų kvėpavimo, kraujo apytakos ir virškinimo sistemos gauna signalą nurimti, atsipalaiduoti ir regeneruotis.

Norint būti sveikam, kasdien būtina atsipalaiduoti – tada kūnas ir protas pailsi, atsinaujina ir gali tinkamai reaguoti į dienos įvykius. Norint iš tiesų pajusti visus gilaus atsipalaidavimo privalumus, reikia treniruotis kasdien. Nuolat mokydamiesi atsipalaiduoti, galima stebėti, kaip nurimsta kūnas ir protas. Gilaus atsipalaidavimo metu kūnas pasidaro minkštas, protas ramus, o kasdieniai rūpesčiai ir problemos nutolsta. Atsipalaidavimas susijęs su parasimpatine nervų sistema. Parasimpatinė nervų sistema, reaguodama į gilų kūno ir proto atsipalaidavimą, siunčia signalą atslūgti įtampai: lėtėja ir gilėja kvėpavimas, retėja širdies ritmas ir nervų sistemos impulsai. Protas aprimsta, mintys susidėlioja į vietas. Po gilaus atsipalaidavimo žmonės jaučiasi atjaunėję, kupini energijos, tarsi grįžę po trumpų atostogų.

  • Kūno kultūra Esė
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (726 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros esė
  • Microsoft Word 20 KB
  • Atsipalaidavimas – kaip vaistas nuo streso šiuolaikiniame gyvenime
    10 - 6 balsai (-ų)
Atsipalaidavimas – kaip vaistas nuo streso šiuolaikiniame gyvenime. (2015 m. Birželio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/atsipalaidavimas-kaip-vaistas-nuo-streso-siuolaikiniame-gyvenime.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:08