Atviros virtuves restoranas verslo planas


Vadybos verslo planas.

Verslo plano santrauka. Verslo projekto aprašymas. Idėja. Verslo srities aprašymas tikslas, misija, vizija. Produkto aprašymas. Rinkodara. PEST analizė. Rinkos dalies išskyrimas. Konkurentų analizė. Rinkodaros strategija kainų politika, pardavimų strategija, rėmimas. Rinkodaros biudžetas. Gamyba. Vieta. Patalpos. Įranga. Transportas. Žaliavos. Tiekimas. Atsargų valdymas. Gamybos proceso aprašymas. Vartotojų aptarnavimas. Personalas. Darbo vietų analizė. Darbuotojų parinkimo būdų nustatymas. Kandidatų atranka. Darbuotojų atlyginimo nustatymas. Darbo laiko paskirstymas. Darbuotojų motyvacija. Finansinis planas. Ilgalaikis turtas. Pradinės išlaidos. Finansiniai poreikiai ir šaltiniai. Kredito valdymas. Veiklos sąnaudos (kaštai). Įplaukų prognozė. Piniginių srautų prognozė. Pelningumo lūžio taškas. Pelningumo svyravimai. Rizikų analizė. Įmonės teisinės formos pasirinkimas ir pagrindimas. Išvados. Priedai.


Vartotojai- žmones kurie domisi maisto gaminimo procesu, bei nenorytis mokėti pilnos sumos už visus patiekalo įndigrijentus.

Kaip aptarnaujamas klientas – atėjęs klientas i restoraną mato meniu su visais patiekalais, su jų sudėtimi bei kaina ir gali rinktis kokį patiekalą nori ir jo priedus. Jei jis pavyzdžiui nenori salotų tai jos yra iškaičiojamos iš bendros sumos ir atvirkščiai jai nori kažko daugiau tai yra prisikaičiojama prie sumos. Užsakymą priima ir derina padavėjas, o kasininkas apsikaičioja kainą. Jei viskas tenkina klientą užsakymas keliauja į virtuvę kur yra gaminamas. Kadangi tai atvira virtuvinę, klientas gali pamatyti kaip ir iš ko gaminamas jo patiekalas. Pačiame restorane vyraus ne prabangi bet graži aplinka, skambės gera muzika kurios galės pasiklausyti klientas kol lauks užsakymo. Sumokėti klientas gali bet kuriuo metu kadangi klientas jau turi sąskaitą.

Kaip bus vykdoma gamyba – Gavus užsakymą yra gaminamas patiekalas ir tam naudojama nedaug ar minimaliai šaldytos produkcijos, kadangi visi produktai yra švieži ir atvežami 2-3 kartus per savaitę. Kadangi klientas gali stebėti gamybos procesą virtuvėje viskas kas joje vyksta pateikiama paprastai, nebent klientas užsisako spec. patiekalą kuris gali būti pateiktas kaip šou.

Kainų politika – antakinis yra 100%, kadangi klientas gali parinkti ar atsisakyti ingredientus kurie įtakos kainą.

•1 direktorius - atsakingas už tiekimą ir kitas operacijas išsikrus apskaitą (ja veda samdyta apskaitos įmonė) ir dirba tik keletą valandų per dieną sekmadienis pas jį laisvas.

•4 virėjai – dirba pamainomis po 2 dienas

•2 indų plovėjai-valytojai dirba pamainomis po 2 dienas

•2 kasininkai-barmenai – dirba pamainomis po 2 dienas

•3 padavėjai – dirba pamainomis po 2 dienas, iš jų 2 padavejai dirba puse etato, jeigu padavejai nespėja aptarnauti žmonių jiems padeda kasininkas-barmenas

Lietuvoje, kaip ir užsienyje žmonės dažnai leidžia laiką įvairiose maitinimo užeigose. Dauguma žmonių negali neįsivaizduoti savo pietų pertraukos ar skanios vakarienės be pasisėdėjimų kavinėje ar geruose restorane. Norint tuo įsitykinti bet kurią savaitės dieną vakare ar pietų metu aplankius keletą maitinimo ištaigose pastebėsime, kad žmonės gausiai jose lankosi, norėdami greitai ar skaniai pavalgyti. Tai gerai matoma kai žmonės laukia eilėse laisvo staliuko.

Kita vertus, konkurencija maitinimo įstaigų srityje – gana didelė. Vilniaus mieste ypatingai senamiestyje šiuo metu veikia l. daug maitinimo įstaigų, o tai kelia gana nemažai sunkumų sėkmingai veiklai. Todėl būtina išsiskirti kažkuo nauju ar neįpustu iš kitų konkurentų tarpo ir turėti bent nedidelį lojalių klientų ratą. Mūsų kuriamas restoranas „3P - Pasinik patiekalą pats“ yra specifinis ir išskirtinis tuo, kad patiekalai gaminami matant klientui ir klientas pats gali pasirinkti už ką moką. Restoranas steigiamas Vilniuje. Sostinėje tokio ar panašaus pobūdžio restorano nėra. Todėl didelė tikimybė, kad potencialūs klientai, pageidaujantys ir nepageidaujantis mokėti visos patiekalo kainos užsuks pas mus.

Idėja įkurti būtent tokį restoraną visų pirma kilo iš studentiškos puses, kadangi dauguma nenori mokėti už kažką visos kainos, tai kam mokėti ? Ypač tai galimą dažnai kai žmonės nenori valgyti kažko iš patiekalo bet jiems vis tiek reikia mokėti visą patiekalo kainą. Todėl, tikimės, kad nemažą lankytojų dalį sudarys ir verslininkai ir paprasti gyventojai kadangi nevisi nori mokėti pilnos kainos už maistą.

Kitas teigiamas patiekalų aspektas – neeikvojamos maisto žaliavos. Nesuvalgytas maistas dažnai yra išmetamas į konteinerius, o šiukšlių išvežimas kainuoją ir dažnai brangiai jai šiūkšlių daug.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 53 puslapiai (13800 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 307 KB
  • Atviros virtuves restoranas verslo planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Atviros virtuves restoranas verslo planas. (2016 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/atviros-virtuves-restoranas-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:10