Audi a6 2 0 tdi automobilio vairo mechanizmo techninės priežiūros ir rtempnto technologinis projektas


Mechanikos kursinis darbas.

Įvadas. Nagrinėjamo mazgo konstrukcinių elementų ir eksploatacinių sąlygų analizė. Gedimų tikimybė. Gedimų priežastys ir gedimų dažnis. Vairavimo mechanizmas. Vairas. Vairo stiprintuvo skysčio išsiplėtimo bakelis. Vairo reduktorius. Žemo slėgio žarnelės. Siurblys. Aukšto slėgio žarnelė. Vairo traukės. Apsauginės vairo traukių gumos. Audi A6 2,0 TDI 2005m. vairo mechanizmo sistemos patikimumo apskaičiavimas. Technologijų apžvalga, kurių pagalba atliekama automobilio Audi A6 2005 m. 2,0TDI vairo mechanizmo TP ir ER. Automobilio Audi A6 2,0 TDI 2005 m. vairo mechanizmo techninės priežiūros, gedimo suradimo schemos sudarymas. Audi A6 2,0 TDI 2005 m. vairo mechanizmo TP ir ER proceso analizė, pagal nustatytą poreikį, pateikiant algoritmus ir detalią analizę. Audi A6 2,0 TDI 2005 m. vairo mechanizmo TP ir ER technologinė kortelė. TP ir ER technologinės įrangos ir įrankiu parinkimas. Išvados. Literatūra.


Automobilio vairavimo mechanizmo įrangos sistema, arba vairas, yra atsakingas automobilio mechanizmas. Automobiliui važiuojant, vairavimo mechanizmas turi veikti idealiai ir tiksliai, be jokių sutrikimų. Vairavimo mechanizmas atlieka šias funkcijas:

Pasuka automobilio ratus norima kryptimi bet kokiu kampu. Pasukimo kampas turi užtikrinti saugią važiavimo trajektoriją.

Be to, vairo mechanizmas turi tenkinti šiuos reikalavimus:

Turi tūrėti didelį n.k, perduodant sukimo momentą nuo vairo rato vairuojamiesiems ratams, bei mažesnį n.k, perduodant ratų reakcijos jėgas į vairo ratą.

Turi turėti kuo mažesnį laisvumą bei galimybę reguliuoti laisvumą.

Turi užtikrinti nustatytą perdavimo skaičiaus charakteristiką.

Avarijos atveju vairo mechanizmas negali būti vairuotojo traumos priežastimi.

Parengti AUDI A6 2,0 TDI 2005m. automobilio TP ir ER technologijas ir jų organizavimą.

Darbo uždaviniai:

Išnagrinėti mazgo konstrukcinius elementus ir eksploatacines sąlygas, apskaičiuoti jų patikimumą

AUDI A6 vairo mechanizmo techninė priežiūra, gedimo suradimo schemos sudarymas.

TP ir ER įrangos ir įrankių parinkimas

Važiavimo, stabdymo, posūkio ir judėjimo iš vietos poveikio jėgos neturi įtakos važiavimo stabilumui ir saugumui. Automobilis turi būti lengvai valdomas, nesukelti vairuotojui nuovargio ir pasižymėti stabilumu bei dinamiškumu. Vairuotojo darbo vieta yra automobilio kabinoje arba salone, todėl reikia užtikrinti komfortą vairuojant, siekti, kad automobilio vairavimas nebūtu alinantis ir varginantis. Todėl automobilio vairavimo sistema (vairas), turi būti paprasta, tobula ir patikima važiuojant bet kokia kelio danga.

Automobilio vairu per veleną ir šarnyrus, jungiančius vairuojamuosius ratus, pasukame juos kairėn arba dešinėn, o vairui esant neutralioje padėtyje, važiuojame tiesiai. Vairas gali būti multifunkcinimas, arba paprastas. Mano pasirinktame automobilyje vairas yra multifunkcinis. Multifunkcinio vairo pagalba galime:

Pagarsinti arba patildyti grotuvo garsą.

Puikiai palaiko automobilio judėjimą tiesia linija.

Naudojamos visur, kur naudojamas tepalas, suspaustas oras, vanduo ar alyva. Žemo slėgio žarnelės yra atsparios naftos produktams, trinčiai, ozono poveikiui.

Per aukšto slėgio žarneles vaikšto vairo stiprintuvo skystis į vairo kolonėles ir vairo stiprintuvo siurblį ir pan. Aukšto slėgio žarnelės visų pirmą yra storesnės lyginant su kitomis žarnelėmis, dėl to, kad aukšto slėgio žarnelėse yra didelis spaudimas.

Vairo traukės skirtos pasukti vairuojamuosius ratus norima kryptimi. Tai metaliniai strypai kurių ienas galas jungiasi su vairo kolonėle, o kitas su posūkio svirtimi.

Audi A6 2,0 TDI 2005m. vairo mechanizmo sistemos patikimumo apskaičiavimas

Žinant bet kurio elemento , jo eksploatacinis gedimo intensyvumas (gedimo greitis) apskaičiuojamas pagal formulę:

Čia: 1. Vairavimo mechanizmas, 2. Vairo stiprintuvo skysčio išsiplėtimo bakelis, 3. Vairas, 4. Vairo reduktorius, 5. Žemo slėgio žarnelė, 6. Vairo stiprintuvo siurblys, 7. Aukšto slėgio žarnelė, 8. Kairė traukė, 9. Kairės traukės antgalis, 10. Kairės traukės apsauginė guma, 11. Dešinė traukė, 12. Dešinės traukės antgalis, 13. Dešinės traukės apsauginė guma.

Pagal vairo mechanizmo pradinius duomenis ir

  • Mechanika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (4923 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mechanikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 598 KB
  • Audi a6 2 0 tdi automobilio vairo mechanizmo techninės priežiūros ir rtempnto technologinis projektas
    10 - 6 balsai (-ų)
Audi a6 2 0 tdi automobilio vairo mechanizmo techninės priežiūros ir rtempnto technologinis projektas. (2016 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/audi-a6-2-0-tdi-automobilio-vairo-mechanizmo-technines-prieziuros-ir-rtempnto-technologinis-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:12