Audi automobilių įmonės įvaizdžio formavimas ir marketinginiai karai


Marketingo referatas. Įvadas. Automobilių gamybos ir prekybos verslo sąmprata ir vaidmuo šiuolaikinėje ekonomikoje. Šiuolaikinio automobilių gamybos ir prekybos verslo plėtojimo aktualijos ir problemos. Produkto koncepcijos tobulinimo reikšmė modernizuojant tarptautinį marketingą lengvųjų automobilių gamybos ir prekybos versle. Tarpautinio marketingo teorijos modernizuojant tarptautinį marketingą lengvųjų automobilių gamybos ir prekybos versle. Rinkos segmentavimas. Prekės markė. Konkurencingumo vertinimas. Įmonės įvaizdžio formavimas. Įvaizdžio samprata. Įmonės įvaizdžio struktūra. Įvaizdžio charakteristikos. Neutralaus įvaizdžio charakteristikos. Firminio stiliaus samprata. Viešiųjų ryšių vaidmuo įvaizdžio kūrime. Įvaizdžio formavimo būdai. Automobilių įmonės „Audi“įvaizdžio formavimas ir marketinginiai karai. „Audi“raida. „Audi“marketingo strategija. Produkto politika. Pozicionavimas. Kainų politika. Skatinimo politika. Ryšiai su visuomene. Aptarnavimas. „Audi“ marketinginiai karai su kitais automobilių prekių ženklais. Išvados. Šaltiniai.


Tikslas

Šio darbo tikslas yra išnagrinėti automobilių pramonės svarbą pasauliui ir ištirti nuo ko priklauso automobilių įmonių sėkmė, remiantis įvaizdžiu kūrimu.

Sprendžiami darbo uždaviniai:

1. Atlikti automobilių pramonės aktualios situacijos analizę.

2. Pateikti mokslinių literatūros šaltinių, skirtų marketingo strategijų rengimo, rinkos segmentavimo, konkurencingumo, produkto kokybės, aplinkos vertinimo ir vartotojų elgesio modelių nagrinėjimui, apibendrintus analizės rezultatus.

3. Išnagrinėti organizacijų sėkmingo įvaizdžio kūrimo pagrindinius elementus.

4. Ištirti populiaraus automobilių prekės ženklo įvaizdžio kūrimo raidą ir jo konkurenciją su kitais prekių ženklais.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 35 puslapiai (7725 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 7756 KB
  • Audi automobilių įmonės įvaizdžio formavimas ir marketinginiai karai
    10 - 2 balsai (-ų)
Audi automobilių įmonės įvaizdžio formavimas ir marketinginiai karai. (2014 m. Vasario 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/audi-automobiliu-imones-ivaizdzio-formavimas-ir-marketinginiai-karai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:05