Auklėtojos Veiklos stebėjimo protokolas


Pedagogikos praktikos ataskaita.

Veiklos stebėjimo protokolas. Data laikas Veiklos pavadinimas , trukmė nuo , iki Auklėtojos veikla. Ugdytinių veikla. Kas pedagogui pasisekė , kas ne. Įvadas tikslas. Taikyti metodai. Ugdymo įstaiga. Literatūros sąrašas.


(taikomi ugdymo metodai, priemonės, kaip ugdomi elgesio, emocijų ir kitų sveikatos sunkumų turintys vaikai?)

Grįžus iš valgyklos, auklėtoje vaikams liepia nueiti į tualetą ir nusiplauti rankas. Tada vaikai turi laisvą laiką, kol auklėtoje užsipildo dienyną.

Auklėtoje su vaikais kalba apie tėvelių darbus, klausia vaikų ar jie žino kur tėveliai dirba, jei žino paprašo pasakyti kur. Tiem vaikams kurie nežino auklėtoje liepia sužinoti ir kita diena pasakyti.

Auklėtoje vaikams liepia susėsti prie stalų. Kiekvienas vaikas pasiima flomasterius, auklėtoje duoda popieriaus lapą. Vaikai turi nupiešti savo tėvelių specialybės, o tie vaikai kurie nežino piešia, tą specialybe kokia jie žino.

Baigus visus darbus auklėtoje vaikams liepia susitvarkyti savo darbo vieta. Po susitvarkymo vaikai eina į tualetą ir lekia ruoštis į lauką.

Vaikai žaidžia, tai ką nori. Kas piešia, kas stato kaladėles ar dėlioja dėlionės. Vaikams laisvas laikas patinka labai, todėl, kad jie nevaržomi gali žaisti, tai kas jiems patinka.

Vaikai noriai diskutuoja apie tėvelių darbus. Jie gyrėsi kur jų tėveliai dirbą ir kaip dirbą. Vaikams įdomu sužinoti ką dirba kitų vaikų tėveliai.

Vaikai piešia savo tėvelius, noriai viską perteikia į popieriaus lapą. Stengiasi piešti gražiai, kad galėtu parodyti savo tėveliams.

Auklėtoje vaikus susodina prie stalų, vaikams pasako nupiešti mamos portretą ir ji nudažyti guašo pagalba.

Vaikai tapo mamos portretą noriai, kviečia mane pažiūrėti kaip jiems sekasi, rodo kokios spalvos mamos plaukai ar akys.

Visi su kėdutėmis eina į ryto ratą. Auklėtoje kalba su vaikais apie tai ar jie žino savo namu adresus, mamos tėčio vardus.

Auklėtoje vaikams duoda spalvota popierių, klijus ir žirkles. Su auklėtojos ir mano pagalba vaikai kerpa iš spalvoto popieriaus detales, kad suklijuotu namą.

Vaikai noriai diskutuoja, išsako savo žinias. Aiškiai jaučiasi, kad tėvai su vaikais apie tai kalbėjo, nes visi iki vieno žino savo namų adresus, bei tėvelių vardus.

Tvarkingai ir kruopščiai vaikai kerpa detales, namai po mažu kyla, vaikams labai patinka darbeliai kur reikia karpyti popierių. Kai namai jau būną suklijuoti, visi drauge juos kabiname į stendą.

Auklėtoje vaikams liepia persirengti į sporto rūbus. Sustato visus poromis ir einame į sporto salia.

Sporto salėje yra sporto mokytoje, tai ji perima vaikus ir su jais kartu sportuoja. Daro įvairiausius sporto pratimus, bei žaidžia žaidimus susijusius su sportu. Pabaigus sportuoti vaikai sustoje poromis ir eina atgal į grupę.

Vaikai grįžę iš po sporto susėda prie stalų, truputėli atvėsti. Tuo tarpu auklytė jiems atneša obuoliukų. Kai vaikai pavalgo eina į tualetą ir lekia rengtis į lauką.

Vaikai su didžiausiu džiaugsmu klauso sporto mokytojos, ką ji liepia ta vaikai ir daro. Jiems patinka žaisti, bei sportuoti.

Pasistiprinę vaikai skuba rengtis ir ruoštis į lauką. Susiruošia visi sustoje po du ir keliauja į lauką.

Vaikai noriai žaidžia ir juokiasi, jiems smagu, kad aš su jais žaidžiu ir vis nori žaisti.

Auklėtoje su vaikais tesi pokalbi apie rudens gerybes, tik šia dieną apie raudonas. Kalba kokias vaikai žino tokios spalvos gerybes, kaip jos atrodo. Klausia gal žino kokios jos skonio.

Auklėtoje vaikus pakviečia prie stalo paragauti ir sužinoti iš tikrųjų kokio skonio yra šios gerybės (vynuogės, pomidoras, slyva, obuolys, paprika). Auklėtoje kalbina vaikus klausdama kokio jos skonio, aptarinėja dydžius, formas.

Auklėtojos Veiklos stebėjimo protokolas. (2016 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/aukletojos-veiklos-stebejimo-protokolas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:38