Aukštosios mokyklos aplinkos pritaikymo planas


Sociologijos savarankiškas darbas.

Specialioji psichologija ir pedagogika aukštosios mokyklos aplinkos pritaikymo planas. Regos sutrikimus turintys studentai Klausos sutrikimus turintys studentai. Psichologinė aplinka. Fizinė aplinka. Kompensacinė aplinka. Ar reikia keisti aukštosios mokyklos bendruomenės požiūrį į specialiųjų poreikių turinčius asmenis ? Kokias priemones siūlote. Koks Jūsų indėlis galėtų būti teikiant pagalbą studentams , turintiems specialiųjų poreikių.


Jeigu kalbant apie socialinio darbo katedra, mano požiūriu studentams psichologinė aplinka yra patraukli ir palanki, kadangi juos supantys dėstytojai yra supratingi bei paslaugūs, o dauguma studentų taip pat linkę ištiesti pagalbos ranką.

Kiek tekę matyti klausos sutrikimų turinčius studentus katedroje, atrodo, kad jie jaučiasi itin gerai, netgi nelabai atskirčiau juos nuo sveikų studentų, jie bendrauja šiek tiek kitaip, tačiau atrodo, kad tai jiems nesukelia diskomforto, o ir juos supantys kolegos bei dėstytojais išties stengiasi, kad jie jaustųsi pilnaverčiais studentais.

Pačiai neteko susidurti su judėjimo negalią turinčiu studentu, tačiau iš to, ką girdėjau, susidaryčiau nuomonę, kad šiai grupei studentų psichologinė aplinka yra šiek tiek sudėtingesnė, nei kitas negalias turintiems studentams. Manau, kad jiems stinga užtikrintumo bei saugumo jausmo kolegijoje.

Manau, kad judėjimo negalią turintiems studentams fizinė aplinka nėra patenkinama, nes trūksta liftų, specialių nuolydžių. Patekimas į aukštesnius kolegijos aukštus šiems studentams yra iššūkis, kadangi be pagalbos tai padaryti sunkiai įmanoma.

Teko girdėti, kad Kauno kolegijoje organizuojamas individualus mokymas neįgaliesiems, todėl manau, kad kompensacinė aplinka patenkinama. Taip pat studentams su negalia skiriamas rėmimas.

Aukštosios mokyklos aplinkos pritaikymo planas. (2016 m. Birželio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/aukstosios-mokyklos-aplinkos-pritaikymo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:20