Aušinimo sistema


Ausinimo sistema referatas. Pagrindinės aušinimo sistemos dalys. Aušinimo sistemos referatas. ,pagrindinės aušinimo sistemos dalys. Referatas apie ausinimo sistema. Irankiai reikalingi ausinimo sistemai. Ausinimo sistemos diagnostika referatas. Praktinis darbas ausinimo sistema. Peugeot varikliai referatas. Aušinimo sistemos pagrindines dalys.

Mechanikos referatas. Aušinimo sistema. Aušinimo sistemų paskirtis, klasifikacija ir veikimas. Pagrindinės aušinimo sistemų dalys. Aušinimo sistema reikalinga šilumai nuvesti nuo labiausiai įkaitusių variklio detalių ir optimaliai temperatūrai palaikyti. Jei variklis nebūtų aušinamas, labai įkaistų alkūninio ir skirstymo mechanizmų detalės, jos būtų blogiau tepamos.


Optimali aušinimo skysčio temperatūra reguliuojama dviem būdais. Pirmasis būdas taikomas, kai sistemoje yra automatinis prietaisas, vadinamas termostatu. Jis reguliuoja pro radiatorių pratekančio skysčio cirkuliavimo intensyvumą priklausomai nuo įšilimo laipsnio. Antruoju būdu temperatūra reguliuojama keičiant radiatorių aušinimo oro srovės intensyvumą. Oro srautą keičia žaliuzės, pakeliamos užuolaidėlės arba ventiliatoriaus sukimosi greičio automatinio reguliavimo įtaisai. Traktorių varikliuose dažniausiai taikomi abu reguliavimo būdai.

Atviroji aušinimo sistema, radiatoriaus garų nuleidimo vamzdeliu nuolat sujungta su atmosfera, naudojama retai.

Kai kurių traktorių variklių stūmokliai papildomai aušinami karterinę alyva. Pvz., dyzelių SMD – 17N/18N bloke įtempimo magistrale išgręžtas kanalas ir įmontuotas specialus purkštuvas, pro kurį į stūmoklio dugną iš apačios purškiama alyva. Papildomai stūmoklius aušinant alyva JAMZ tipo dyzelyje, galima padidinti jo maksimalia galią 17.5%, neviršijant ribinės 240 C temperatūros pirmojo kompresinio žiedo zonoje. Dyzelio D-160 viršutinėje švaistiklio galvutėje pragręžtos kiaurymės. Pro jas į stūmoklio dugną purškiama alyva, kuri tiekiam kanalu, esančio švaistiklio kote. Norėdamas sumažinti į aplinką atiduodamos šilumos nuostolius, kai kurios firmos varikliams aušinti mėgina pritaikyti alyvą. Ją aušinimui variklių konstrukcija beveik tokia pati, tačiau šie varikliai ekonomiškesni, geresnės jų vibroakustinės savybės, mažiau dyla cilindrų įvorės ir kompresiniai žiedai.

Karbiuratoriniuose automobilių varikliuose išcentrinis siurblys pumpuoja vandens į abiejų cilindrų eilių aušinimo ertmes. Iš ten vanduo jungiamaisiais kanalais patenka į cilindrų galvutes, aušina vožtuvų pertvaras ir uždegimo žvakių lizdus. Iš cilindrų galvučių karštas vanduo teka į nuvedimo kanalus, kurie išlieti kartu su vožtuviniu bloko dangčiu, ir šildo įsiurbimo kanalus kartu pašildydamas įsiurbiama degųjį mišinį. Prie variklio aušinimo sistemos prijungtas vairuotojo kabinos šildytuvas. Jo įjungimo čiaupas pastatytas ant bloko viršutinio dangčio. Aušinimo sistemos darbas kontroliuojamas temperatūros davikliu, įmontuotu viršutiniame bloko dangtelyje, kurio rodiklis yra kabinos prietaisų skydelyje. Apie variklio perkaitimo informuoja raudona signalinė lemputė.

  • Mechanika Referatai
  • 2010 m.
  • 7 puslapiai (1627 žodžiai)
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 9 KB
  • Aušinimo sistema
    10 - 1 balsai (-ų)
Aušinimo sistema. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/ausinimo-sistema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 15:47