Auto įmonė verslo planas


Vadybos verslo planas. Įvadas. Įmonės vizija, misija, tikslai. Organizacinės išorinės aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Swot analizė. Organizacijos verslo strategija. Organizacinė struktūra. Aktyvinimo priemonės. Išvados.


Įmonė įkurta 2002 metais, Kaune. Jos įkūrėju buvo, dabar jau senyvo amžiaus vyriškis, kuris perleido verslą savo dukrai. Niekas netikėjo, kad jaunai merginai pavyks įsilieti į verslo pasaulį, ypač į automobilinį. Bet su tėvo ir kolegų pagalba, ji sugebėjo pritapti, toliau sėkmingai vystyti ir vystytis verslo pasaulyje. Merginai pavyko įgyvendinti tėvo planus, sukurti naujus ir pelningesnius.

Laikui bėgant įmonė vis vystėsi ir plėtėsi. ‚Auto‘ skyriai ir padaliniai atsirado ne tik kitose Lietuvos miestuose bei miesteliuose, bet ir užsienio šalyse. Šiuo metu įmonė turi daugiau kaip 500 partnerių, tūkstančius užsakovų, bei dar daugiau darbuotojų. Įmonė prekiauja tiek automobiliais, tiek jų dalimis bei priedais.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2013 m.
  • 8 puslapiai (478 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 60 KB
  • Auto įmonė verslo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Auto įmonė verslo planas. (2013 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/auto-imone-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:25