Auto remontas praktikos ataskaita


Mechanikos praktikos ataskaita.

Pagrindiniai praktikos uždaviniai. Įmonėje naudojamos diagnostinės įrangos paskirtis bei techninė charakteristika. Fob e900 automobilių dažymo - džiovinimo kamera. Mark 6 compact kėbulų lyginimo stendo komplektas. Trijų fazių suvirinimo aparatas trimig 205 4s. Kompiuterinis ratų suvedimo stendas rav td1780bth. Dviejų kolonų elektrohidraulinis keltuvas gabiga dhs. Keturių kolonų hidraulinis keltuvas gabiga dhc. Automobilio mazgo ar mechanizmo dvi remonto technologiniai procesai. Antikorozinis kėbulo padengimas. Dažniausiai pasitaikantys gedimai. Amortizatoriaus atraminės plokštelės. Įmonės valdymo struktūra. Įmonėje atliekamų darbų kokybės įvertinimas. Diagnostinė įranga bosch kts 520 esi tronic. KTS 520 Bosch - profesionalus diagnostikos įrenginys. Programinės įrangos versija v. ESI tronic ].


Profesinę praktiką atlikau „Sadina“ individualioj įmonėj. Įmonė užsiima lengvųjų bei krovininių automobilių remontu, o taip pat atsarginių detalių pardavimu. Praktikos metu teko dirbti tik su lengvaisiais automobiliais.

Praktika trūko šešias savaites, per kurias buvo atlikta nemažai darbų. Pirmas tris praktikos savaites dirbau kėbulų remonto skyriuje. Vėliau buvau perkeltas į lengvųjų automobilių remonto skyrių, kur teko dirbti prie važiuoklės remonto.

Šiuo atveju nagrinėsime būtent vokiško automobilio – BMW 530 galinių amortizatorių keitimą. Automobilis yra pakeliamas keltuvu, nuimamas ratas, kad būtų patogesnis priėjimas prie tvirtinimo varžtų. Taip pat automobilio viduje yra nuardoma apdaila, kad būtų galima prieiti prie viršutinių tvirtinimo varžtų. Atsukus visus tvirtinimo varžtus, amortizatorius išsiima kartu su spyruokle bei atramine plokštele. Daugelyje automobilių galiniai amortizatoriai išsiima panašiai.

Keičiant amortizatorius, rekomenduojama iškarto keisti apsaugines gumas bei atramines plokšteles, kad nauji amortizatoriai tarnautų maksimaliai ilgai. Tuomet viskas surenkama atgal atgaline tvarka.

Pirmas tris praktikos savaites dirbau kėbulų remonto skyriuje, todėl pirmiausia aprašysiu dažniausiai pasitaikančius gedimus susijusius su automobilio kėbulu.

Kitas labai dažnas automobilių kėbulo gedimas – tai auto įvykyje nukentėjęs automobilis. Automobiliai avarijose gali nukentėti skirtingai. Smulkiose avarijose automobiliai gali nukentėti visai nedaug ir jų remontas kainuoja nebrangiai. Tai dažniausiai smulkūs įlenkimai arba tiesiog pažeisti automobilio dažai. Tokius kėbulo gedimus nesunku pašalinti, kėbulo detalės gali būti išlyginamos, perdažomos arba tiesiog pakeičiamos naujomis kėbulo detalėmis.

Atlikti tokį kėbulo remontą yra nesudėtinga ir nebrangu, todėl po smulkių avarijų remontuojami tiek naujesni, tiek senesni automobiliai.

Tačiau ne po visų avarijų automobilį lengva suremontuoti. Smulkios avarijos dažniausiai įvyksta automobilių aikštelėse, miesto gatvėse, kur yra nedidelis greitis. Bet padarius avariją didesniu greičiu automobilis gali nukentėti žymiai daugiau, jo remontas bus sudėtingesnis, ir kaina didesnė arba automobilis gali būti visai nebetinkamas remontui. Didesniuose auto įvykiuose dažniausiai pažeidžiamos ne tik atskiros kėbulo detalės, bet ir visa kėbulo geometrija, taip pat važiuoklės elementai ar net variklis. Tokiu atveju specialiu kėbulo geometrijos atstatymo stendu yra atstatoma kėbulo geometrija, keičiamos visos kitos netinkamos eksploatacijai detalės. Kadangi remontas yra gana brangus, dažniausiai po didelio auto įvykio remontuojami tik nauji automobiliai. Seno automobilio remontuoti neverta, nes remonto kaina gali būti didesnė, nei pačio automobilio kaina. Šiuo metu Lietuvoje yra tokia situacija, kad nusipirkti naują automobilį yra brangu ir ne kiekvienas gali sau tai leisti. Todėl dažnai žmonės perka daužtą automobilį ir jį remontuoja, nes suremontuoti automobilį gali būti pigiau.

Automobilio važiuoklėje yra nemažai skirtingų elementu, kurie eksploatuojant automobili susidėvi dėl skirtingų priežasčių. Važiuoklės gedimo priežastis gali būti skirtingos, visų pirma tai savaiminis važiuokles susidėvėjimas, kuris priklauso nuo kelių būklės bei eksploatacijos intensyvumo. Kita dažna važiuoklės elementų gedimo priežastis – įvairus pažeidimai, pavyzdžiui: suplyšusios apsaugines gumos.

IĮ Vadovas - koordinuoja darbą, visą laiką būna įmonėje ir padeda administracijos darbuose.

Administratorė-buhalterė - atlieka visus darbus susijusius su serviso finansais, registruoja klientus, bei atlieka užsakymus.

Kasininkas-pardavėjas – prekiauja automobilių detalėmis, priima pinigus už įmonėje atliktus darbus.

Auto remontas praktikos ataskaita. (2016 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/auto-remontas-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 14 d. 10:22