Autobuso keleivių srauto analizė


Keleiviu srautu tyrimas. Keleivių srautų analizė. Transporto srautu analize. Busturo autobusu prieziura. Keleiviu srauto netolygumo. Ssgg analize busturas. Busturas autobusu skaicius. Keleivių maršrutų tinklas ir eksploataciniai rodikliai. Darbų srauto analizė. Busturas 24 autobuso tvarkarastis.

Transporto kursinis darbas. Šiaulių miesto. 24-ojo autobusų maršruto „gegužių žiedas – centras – gegužių žiedas“ keleivių srauto analizė. Įvadas. Uab „busturas“ pristatymas. Uab „busturas“. Keleivių maršrutų tinklas ir eksploataciniai rodikliai. Tiriamasis skyrius. – ojo marštuto „gegužių žiedas – centras – gegužių žiedas“ pristatymas. Keleivių srautų korespondencijos ir tyrimo metodas. Keleivių vežimo paslaugų kiekybiniai rodikliai. Keleivių srautų netolygumo įvertinimas. Skaičiuojamasis skyrius. Transporto priemonės ir jų charakteristikos. Organizacinis skyrius. Vairuotojų darbo ir poilsio nustatymas. – ojo autobusų maršruto eismo tvarkaraščiai. Uab „busturas“ finansinių rodiklių apibūdinimas. Keleivių vežimo tarifai. Keleivių vežimo pajamas. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Pirmoji keleivinio transporto įmonė šiaulių mieste buvo įkurta 1940 m. , kuri turėjo 29 autobusus. Nuo 1995 m. Kovo 13 d. Uab „šiaulių autobusų parkas“ pakeitė pavadinimą į uab „busturas“. Naujas skambus pavadinimas, lengvai suprantamas įvairiomis kalbomis ir naujas įmonės logotipas buvo pirmieji naujos, moderniosios šiauliečių keleivinių vežimo įmonės eros simboliai. Uab „busturas“ būstinė įsikūrusi šarūno g. 2, šiauliai. Šiuo adresu įrengtos remonto dirbtuvės, autobusų plovykla, medicinos punktas, kur tikrinami vairuotojai, išvykstantys į maršrutus. Bendrovei taip pat priklauso šiaulių autobusų stotis ir turizmo agentūra, kurias lengva surasti, nes jos įsikūrusios prekybos centre „saulės miestas“, adresu tilžės g. 109, šiauliai.

Kursiniame darbe buvo naudojamasi skaičiuojamuoju metodu. Skaičiuojamasis metodas (lentelinis), šiuo atveju stebėtojas važiuoja transporto priemone arba stovi stotelėje ir fiksuoja įlipančių ir išlipančių keleivių skaičių, duomenys yra fiksuojami specialiame blanke, kuriame iš anksto sužymėtos maršruto stotelės, atstumai tarp stotelių eismo intervalas ir pan. Tuomet apdorojant duomenis galima nustatyti įvairius rodiklius.

Pagrindinė priemonė, uždirbanti pajamas bendrovėje, yra autobusai. Ataskaitinio laikotarpio pabaigoje bendrovėje buvo 153 autobusai, iš jų 100 skirti miestui.

Vidutinis turimų autobusų amžius yra 20 metų, iš jų 90,2 % autobusų yra senesni kaip 15 metų. Pastarieji eksploatuojami, nes būtina reikiamą skaičių autobusų išleisti į maršrutus.

24 – ojo maršruto darbo laikas prasideda nuo 5 valandos ryto darbo dienomis, kai žmonės pradeda važiuoti į darbus. Darbo dienomis pirmasis autobusas nuo gegužių žiedo pajuda 5 valandos ryto ir 49 minutės, o paskutinis 21 valandą ir 12 minučių vakare.

Kursinio projekto tikslas: išanalizuoti 24-tą maršrutą, apskaičiuoti visus galimus rodiklius ir koeficientus, duomenis pateikti suvestinėse.

Autobuso keleivių srauto analizė. (2012 m. Kovo 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/autobuso-keleiviu-srauto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:22