Automobiliai Gamybinės praktikos ataskaita


Transporto praktikos ataskaita.

Įvadas. Automobilių serviso įmonės duomenys Įmonės rekvizitai. Projektuojamos automobilių serviso įmonės tipas. Įmonėje numatomų atlikti automobilių techninio eksploatavimo darbų rūšys. Įmonės klientų skaičius, automobilių užvažiavimų į projektuojamą įmonę skaičius per metus. Per metus parduodamų automobilių skaičius. Vidutinė metinė aptarnaujamų automobilių rida. Normatyvinės darbo sąnaudos TP ir remonto darbams atlikti. Įmonės darbo rėžimas. Automobilių serviso įmonės struktūra Įmonės valdymo schema. Įmonės gamybiniai barai, struktūrinė schema. Automobilių serviso įmonės technologinė įranga. Darbo su automobilių diagnostine įranga technologija. Aptarnaujamų automobilių valdymo sistemų tipai ir ypatumai. Įmonėje automobilių TP ir remonto procese naudojamos kompiuterinės programos, darbo su jomis ypatumai. Automobilių techninės ekspertizės atlikimo ypatumai. Pagrindiniai autoserviso įmonių statybiniai parametrai. Serviso įmonės gamybinių patalpų planas su darbo postų ir technologinių įrenginių išdėstymu. Serviso įmonės generalinis planas. Išvados. Naudota literatūra.


Gamybinės praktikos paskirtis – formuoti studento praktinio darbo įgūdžius realiomis darbo sąlygomis įmonėje ar organizacijoje, bei susipažinti su automobilių techninės priežiūros ir remonto įmonėje naudojama techninės priežiūros ir remonto sistema.

Susipažinti su automobilių techninių ekspertizių atlikimu, žalos dydžio nustatymo metodais automobiliams po avarijos, arba kitaip sugadintiems.

Išnagrinėti lengvųjų automobilių serviso įmonių pastatų projektavimo normas

Vidutiniškai per dieną į serviso patalpas užsuka 5 automobilių, su įvairiausiais gedimais. Tad per metus galime priimti kad apsilankiusiųjų skaičius svyruoja apie 1500 .

Į autoservisą užsuka automobilių su įvairiausiais gedimais, kurių gedimai gali būti pašalinti vos per keliatą sekundžių, bet viskas priklauso nuo to koks tai gedimas yra. Serviso darbuotojai darbus stengiasi atlikti neatmestinai ir ne kuo greičiau, bet kuo patikimiau. Jeigu gedimas nereikalauja daug darbo ir jam suremontuoti yra tinkamų detalių (klientas pristatė kartu su automobiliu ar buvo sandėlyje), tai darbai atliekami iki 2 valandų. Tačiau jeigu darbai yra rimtesni ir susiję su agregatų ardymu (variklio ardymu, galvos nuėmimu ir t.t.), darbai gali užtrukti iki keletos dienų, priklauso kaip greitai bus rastas gedimas ir jis pašalintas bei gautos tinkamos dalys.

Tobulėjant elektronikai vis daugiau automobilio pagrindinių ir komforto sistemų valdymas vykdomas valdymo blokų dėka. ECU (angl. electronic control unit )- elektroninis valdymo modulis, valdantis nagrinėjamu atveju variklio darbo parametrus. Centriniame procesoriuje (mikrovaldiklyje) apdorojami duomenys, kurie atspindi tam tikros automobilio sistemos būklę. Mikrovaldikliai veikia dvejetaine skaičiavimo sistema. Jie gali būti 4, 8, 16, 32 bitų. Tai nurodo dvejetainio kodo ilgį. Duomenys, perduodami automobilio sistemose, koduojami dvejetainės skaičiavimo sistemos skaičiais, kurių kiekvienas skirsnis (bitas) gali būti lygus 0 ar 1. Žemas įtampos lygis atitinka 0 (paprastai 0–0,8 V), o aukštas – 1 (paprastai 2–5 V). Mikrovaldiklyje yra schema, keičianti analoginį signalą į skaitmeninį, nes dauguma automobilio signalų būna analoginiai. Pagrindinė programa, valdanti informacijos apdorojimą ir perdavimą, yra atmintyje. Joje taip pat laikinai saugomi duomenys, reikalingi sklandžiam vienos ar kitos automobilio sistemos darbui. Įvesties įrenginiais suprantami įvairūs jutikliai, siunčiantys signalus į ECU. Tai galėtų būti bet kuris automobilyje esantis jutiklis. Pavyzdžiui, variklio aušinimo skysčio temperatūros jutiklis, alkūninio veleno sūkių dažnio, detonacijos jutiklis ir daugelis kitų, šie jutikliai įtakoja išvesties įrenginių darbą (ECU yra įrašyta programa, kuri pagal įvesties įrenginių parametrus , suvykdina atitinkamus išvesties komponentus, kaip pvz.: jeigu ECU “mato” jog variklio temperatūra artėja prie darbinės, liesina degųjį mišinį ( degusis mišinys-oro:kuro mišinys)). Išvesties įrenginiai tai būtų įvairių sistemų pavaros: solenoidai, elektromagnetiniai variklio degalų purkštuvai, žingsniniai varikliai, įvairūs vožtuvai (pavyzdžiui, išmetamųjų deginių recirkuliacijos vožtuvas EGR (angl.

Automobiliai Gamybinės praktikos ataskaita. (2016 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliai-gamybines-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:13