Automobilio apžvalga


Mechanikos referatas. Automobilio Volkswagen Touareg apžvalga. Koks jis? Išraiškingas. Prabangus. Temperamentingas. Naujoviškas. Automobilio galia ir pravažumas. Automobilio dizainas. Išorė. Salonas. Akcentuotos galimybės. Atviras naujiems įspūdžiams. Aukščiausios klasės paketas. Pateisinti lūkesčiai. Įspūdingi apmušalai. Automobilio neprilygstamas komfortas. Raktelis nereikalingas. Puikus klimatas. Informacija ir pramogos. Pavaros mechanizmas. Aplinkos tausojimas. Greitis ir galia. Pasaulinė naujiena. Beribis pravažumas. Inovacijos. Adaptyvūs žibintai. Idealus apšvietimas. Nėra riboto matomumo zonų. Naudingi pagalbininkai. Važiavimas asfaltu. Efektyvus galios naudojimas. Stabilumas kelyje. Talpus bagažo skyrius. Maksimalus saugumas. Važiavimas bekele. Pažangūs amortizatoriai. Puikus įkalnių įveikimas. Nėra neįveikiamų brastų. Pasirengęs iššūkiams. Visuomet pirmas. Automobilio Volkswagen Touareg serijinės gamybos variklių charakteristikos. Ekskliuzyvinis Volkswagen Touareg W12 modelis. Volkswagen Touareg pirmasis austomobilis Dakaro ralyje varomas dyzelinu. Voklswagen Touareg Dakaro Ralyje variklių galios. Išvados. Naudota literatūra.


Naujajam Touareg nėra per stačių kelio nelygumų ar per didelių duobių. Jis įveikia net iki 30° skersinį kampą, nepakreipdamas kėbulo. Tai yra puiki savybė, praverčianti, pavyzdžiui, tuomet, kai važiavimo į kalną pradžioje ratai atsitrenkia į šlaito pagrindą.

Naujasis Touareg turi tiesiog puikų 35 laipsnių išilginio pasvirimo kampą. Būnant ant šlaito su Touareg galima atlikti posūkius ir manevruoti (keisti važiavimo kryptį).

2003 metais Volkswagen komanda Dakaro ralyje startavo, galiniais ratais varomu bagių klasėje, tais metais bendroje įskaitoje laimėjo 6 vietą vairuojant Stephane Henrard ir šturmanui Bobby Willis. Sekančiais 2004 metais Volkswagen su antros kartos Touareg modeliu dalyvavo jau T2 visureigių klasėje, kur tai pat užėmė 6 vietą bendroje įskaitoje, vairuojant Bruno Sabby ir šturmanui Mathew Stevenson. 2005 metais vairuojant Jutta Kleinschmidt ir šturmanuojant Fabrizia Pons bendroje įskaitoje Volkswagen iškovojo 3 vietą bendroje įskaitoje. 2006 metais Dakaro Ralyje, Tuarego vairuotojas Giniel de Villiers ir šturmanė Tina Thorner iškovojo 2 vietą, kokią yra pavykę iškovoti su dyzeliniu Touareg modeliu. 2007 metais startuota su Touareg , kurio ratų bazė jau buvo trumpesnė nei įprasto Touareg, tai pat kiek įmanoma buvo pagerintas matomumas vairuojant. Šiais metais buvo laimėta 4 vieta, o 2008 ir 2009, 2010 metais Volkswagen Touareg komanda pasiekė aukštumas laimėdama pirmas dvi vietas bendroje įskaitoje ir taip tapo ne tik pirmuoju dyzeliniu automobiliu dalyvavusių Dakaro Ralyje, bet ir pirmuoju automobiliu dyzeliniu automobiliu, kuris laimėjo Dakaro Ralyje 1 vietą. Šiems 2011 metams Dakaro Ralyje paruoštas jau ir 3 kartos Volkswagen Touareg modelis, iš kurio tikimasi itin gerų rezultatų.

Penkių cilindrų-line TDI dyzelinis variklis, dviejų pakopų turbo įkrovimo sistema su dviem išmetimo turbo įkrovikliai ir aušinimo, išilgai montuojamas už priekinės ašies 

Nuosekliųjų penkių greičių lenktynių su "Powershift" pavarų dėžė, Išilgai sumontuota 

000-100 kilometrų per valandą per 5,9 sekundės (ant kieto pagrindo) 

Diskiniai ventiliuojami stabdžiai (skersmuo: 320 mm), aliuminio stabdžių slankmačiai (priekyje: šešių cilindriukų, gale: keturių) 

Plieno Space Frame rėmo konstrukciją, dviejų durų anglies pluošto korpusas 

Nuo pat 2002 metų kada buvo pradėtas gaminti Volkswagen Touareg buvo sėkmingas modelis. Jo platforma buvo kuriama VW ir Porsche kompanijų kuri vadinosi L7, nors tiek išoriškai tiek vidumi Volkswagen Touareg ir Porsche Cayenne labai skiriasi. Lyginant VW ir Porsche, Volkswagen pademonstravo galingesnį modelį ant šios platformos su V formos varikliu ir 12 cilindrų, tokių automobilių pagaminta buvo išvis 433. Touareg pasižymėjo savo įspūdingu pravažumu ir važiuokle, kurios aukštį galima reguliuoti. 2006 metais Touareg atnaujino automobilio tik eksterjerą, tai yra priekines lempas, groteles, kapotą, visa kita išliko tas pats. 2011 metais pasirodė naujasis Touareg modelis, kuris Lietuvoje iškart pelnė metų visureigio titulą. Nuo pirmtako modelis gana stipriai pasikeitė, tiek išore, tiek interjeru, tiek varikliais bei saugumu. Keletas naujovių tai adaptyvūs žibintai šviečiantys ratų pasisukimo kryptimi, kurie tai pat automatiškai apšviečia reikiamą kelio plotą prasilenkiant su kitu vairuotoju jo neakinant tolimosiomis šviesomis, sumontuotos kameros, dėl geresnio matomumo, nežymiai pasikeitusi važiuoklė geresniam pravažumui. Sumontuota pagalba parkuojantis, kuri leidžia pamatyti nematomas kliūtis kamerų pagalba. Pasikeitęs salonas, kuris turi atmintį ir prisitaiko pagal vairuotoją, kas labai pagerina komfortą keliaujant. Pateikti nauji hibridiniai varikliai pasižymintys didele galia ir ypač mažomis kuro sanaudomis, kaip tokios klasės automobiliui. Ir apskritai Touareg modelis vis kyla aukštumon tarp visureigių pasitempęs saugume, pravažume, stabilume ant kelio.

  • Mechanika Referatai
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (3571 žodis)
  • Kolegija
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 2168 KB
  • Automobilio apžvalga
    10 - 4 balsai (-ų)
Automobilio apžvalga. (2014 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobilio-apzvalga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:24