Automobilio BMW 525i Variklis


Mechanikos referatas. Ivadas. Variklio charakteristika. Variklio alkūninio veleno mechanizmas. Variklio dujų paskirstymo mechanizmas. Variklio aušinimo sistema. Variklio tepimo sistema. Maitinimo sistema. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Mano pasirinkto invidualaus referato tema yra „BMW 2.5 variklis“. Referatas yra apie variklį kurio kodas M50 b25 pasiekiantį 141kw galią. Šis variklis buvo montuojamas nuo 1990 metų BMW automobiliuose, konkrečiau BMW 525i, 525xi, 325i, 325is automobiliuose.. Šiame referate bandoma aprašyti šio variklio konstrukciją, alkūninio veleno, dujų skirstymo mechanizmus, variklio aušinimo, tepimo, bei maitinimo sistemas.

Tai šešių cilindrų linijinis variklis, kurio alkūninis velenas turi septynis pagrindinius atraminius guolius ir šešis švaistiklinius.[8]

1 – Skriemulys, 2 – Dantratis alkūninio velenos 3 – Paskirstymo dyrželis, 4 - Diržinis skriemulys, 5 – Smagratis, 6 – Tarpiklis, 7 – Pasaitas, 8 – Žiedai, 9 – Stūmoklis, 10 – Stūmoklio pirštas, 11 – Įtarpas apatiniame galvutės stripe, 12 – Švaistiklis, 13 – Švaistikliniai indėklai, Viršutiniai 14 – Alkūninis velenas, 15 – pagrindiniai indėklai.

Alkūninio mechanizmo veikimas: 1. stūmoklis, slinkdamas iš viršaus žemyn, pro atvirą įsiurbiamąjį vožtuvą užpildo cilindrą šviežiu degiuoju mišiniu. 2. Stūmoklis kyla į viršų, o abu vožtuvai uždaryti, cilindre virš stūmoklio esantis degusis mišinys yra suspaudžiamas. 3. Degančių dujų slegiamas stūmoklis spaudžiamas žemyn ir per švaistiklį suka alkūninį veleną. 4. Stūmoklis, slinkdamas į viršų, išstumia dujų deginius pro atvirą išleidžiamąjį vožtuvą.[8]

Šis alkūninis velenas yra pranašesnis už mažiau turintį atraminių guolių veleną tuo, kad veikiant išcentrinėms jėgoms ir lenkimo momentai jį sulenkia mažiau. Alkūninį veleną suka, lenkia ir taip sukelia sukamuosius švyturavimus. Šio alkūninio veleno švaistiklinių kakliukų išsidėstymas yra: 1-5 - 3-6 - 2-4.[8]

Tai šešių cilindrų variklio galvutė, kurioje sumontuoti 24 vožtuvai. Vienoje degimo kameroje yra 2 įsiurbimo ir 2 išmetimo vožtuvai. Cilindrų galvutės viršuje yra sumontuoti du paskirstymo velenėliai, kuriuos suka grandininė pavara. Grandininė pavara už diržinę yra pranašesnė tuo, kad nesunku perduoti sukimo momentą, ta pačia grandinine pavara galima sukti du vožtuvų paskirstymo velenus ir pagalbinius elementus. Šio modelio variklio galvutėje yra sumontuoti hidrauliniai vožtuvų stūmuokliai. Tai reiškia, kad nebereikalingas vožtuvų tarpelių reguliavimas. [1]

  • Mechanika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1593 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 692 KB
  • Automobilio BMW 525i Variklis
    10 - 7 balsai (-ų)
Automobilio BMW 525i Variklis. (2015 m. Gruodžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobilio-bmw-525i-variklis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:34