Automobilio Golf 4 ABS kursinis darbas


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Abs sistemos veikimo principas ir ją sudarančių komponentų techninės charakteristikos. Aprašomo automobilio techniniai duomenys. ABS sistema. ABS sistemos veikimo principas,schema. Techniniai komponentai ir jų parametrai. Abs sistemos diagnostika ir remontas. ABS sistemos veikimo algoritmas. ABS sistemos diagnostika. Galimi sistemos gedimai ir jų kodai. ABS sistemos remontas. Darbų saugos reikalavimai. Išvados. Literatūros šaltiniai. Priedai. Techniniai komponentai ir jų parametrai.


Sumažinamas padangų susidėvėjimas. [6]

Stabdžių spaudimas yra užfiksuojamas stabdžių pedalo jungtuko pagalba. Šis jungtukas sudarytas iš dviejų dalių. Viena dalis siunčia įtampos signalą į valdymo bloką informuodama, kad stabdžiai nuspausti. O antra dalis įjungia stabdžių šviesas.

ABS sistemą valdo ABS valdymo blokas/hid. pompa. Šis valdymo blokas turi užtikrini, kad ratai stabdymo metu neslystu. Todėl šiam valdymo blokui reikia ratų greičio jutiklių.

Ši jungtis sujungta su ABS valdymo bloku. Tai jungtis kuri leidžia sujungti sistemą su diagnostine įranga kurios pagalba galima nuskaityti klaidų kodus.

Vožtuvas kuris gauna signalą iš valdymo bloko apie tai ar vairo stiprintuvas veikia ar ne.

Ratų greičio jutikliai siunčia signalą į ABS valdymo bloką. Matuojama su ommetru: reikia atjungti nuo valdymo bloko ir pamatuoti kontaktų varžą. Reikia palyginti su techniniais reikalavimais. Varža turi būti identiška toje pačioje ašyje. Matuojama su osciloskopu: reikia prijungti osciloskopą prie kontaktų ir gauta oscilogramą palyginti su duomenų bazėje esančia oscilograma. Oscilograma turi būti identiška toje pačioje ašyje. Ilgas atstumas – mažas voltažas. Mažas atstumas – didelis voltažas. Didelis greitis – didelis voltažas. Taip pat galima prijungti osciloskopą prie akumuliatoriaus ir ratų greičio jutiklių.

Svarbu : Hidraulinio moduliatoriaus elektromagnetiniai vožtuvai integruoti į elektroninį valdymo bloką, todėl parametrų tikrinimas galimas tik su specialia diagnostine įranga. [3]

Atliekant ABS sistemos diagnostika svarbu laikytis darbų saugos ir veiksmus atlikti pagal gamintojo nustatytas rekomendacijas.

Pagal nustatytą sistemos gedimo kodą galima greitai ir efektyviai sutvarkyti ABS sistema neardant jos visos.

Reikia atjungti ratų greičio jutiklius ir pamatuoti tarp 1 ir 2 arba 19 ir 20 kontakto varžą. Pagal techninius duomenis turi būti nuo 1 iki 1,3 kΩ. Jei vertės neatitinka reikia tikrinti elektros grandinę dėl trumpo jungimo ar atviros grandinės.

Reikia atjungti ratų greičio jutiklius ir pamatuoti tarp 5 ir 6 arba 22 ir 23 kontakto varžą. Pagal techninius duomenis turi būti nuo 1 iki 1,3 kΩ. Jei vertės neatitinka reikia tikrinti elektros grandinę dėl trumpo jungimo ar atviros grandinės.

Pakeisti valdymo bloką nauju ir po to atlikti kompiuterinę diagnostiką, ištrinti atsiradusias klaidas ir patikrinti ar gerai veikia visa ABS sistema.

Reikia atjungti valdymo bloką ir tarp CAN Low (L) ir CAN High (H) kontaktų pamatuoti varžą. Pagal techninius duomenis turi būti apie 50 – 70Ω. Jei vertė neatitinka reikia patikrinti elektros grandinę, gali būti trumpas jungimas, atvira grandinė arba CAN valdiklio valdymo bloke defektas.

Automobilio Golf 4 ABS kursinis darbas. (2015 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobilio-golf-4-abs-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:30