Automobilio marketingo komplekso analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Bugatti veyron eb super sport automobilio charakteristika. Bugatti veyron super sport automobilio rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų išorinius požymius. Rinkos segmentavimas pagal elgesį prekės atžvilgiu. Pateikti tikslinę rinką ir apibūdinti bugatti veyron super sport automobilio pirkėją. Bugatti veyron eb supersport automobilio kainos strategija ir pateikimo būdas. Kainos ir kokybės strategija. Bugatti Veyron EB SuperSport pateikimo būdai. Rėmimo veiksmai ir jų numatomos išlaidos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Bugatti Veyron EB 16.4 Super Sport automobilis yra vienas išskirtinių modelių pasaulyje. Jis pradėtas gaminti 2005 m. „Volkswagen“ gamykloje, Vokietijoje. Bugatti Veyron automobilio paskirtis yra panaši kaip ir visų sportinių automobilių – pramogai, prestižui.

Darbo tikslas: atlikti Bugatti Veyron EB 16.4 Super Sport automobilio marketingo komplekso analizę.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti Bugatti Veyron Super Sport automobilio charakteristiką;

2.Išanalizuoti automobilį pagal segmentavimo kriterijus;

3.Pateikti tikslinę rinką ir apibūdinti Bugatti Veyron Super Sport automobilio pirkėją;

4.Aprašyti Bugatti Veyron automobiliui taikomą strategiją ir pateikimo būdus;

5.Pateikti rėmimo veiksmus ir apskaičiuoti numatomas išlaidas rėmimo veiksmams.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2692 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 36 KB
  • Automobilio marketingo komplekso analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Automobilio marketingo komplekso analizė. (2014 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobilio-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:08