Automobilio techninės ypatybės Automobilio agregatų techniniai duomenys


Mechanikos savarankiškas darbas.

Įvadas. Automobilio aprašymas. Variklis. Maitinimo sistema. Kaitinimo žvakės. Kuro išpurškimo momento nustatymas. Padangos ir ratlankiai. Akumuliatorių baterija. Automobilio techninės priežiūros sistemos įvertinimas. Dujų skirstymo diržo pakeitimo operacija. Techniniai skysčiai. Išvados. Naudota literatūra ir šaltiniai. Priedas.


Nors Lietuvos automobilių parkas kasdien jaunėja, tačiau dar daugumą automobilių sudaro, kurių amžiaus vidurkis vidutiniškai yra 20 metų. Šame darbe apžvelgiau vieną automobilį iš pastarųjų automobilų gretų. Šis automobilis pagamintas 1987 metais, ir jo amžius yra dvidešimt metų, tačiau šios markės automobiliai dar gana plačiai naudojami. Mano pasirinktas VW GOLF automobilis buvo gaminamas nuo 1983 iki 1991 metų, šios transporto priemonės aprašyme pateikiamai duomenys apie variklį, kėbulą, technines charakteristikas, tecninius skyščius ir kita. Darbe pateikiama gamintojo rekomenduojami techniniai mazgai bei skysčiai, aptariamos dažniausiai kylančios problemos eksploatuojant šios markės automobilį.

Darbo tikslas: išanalizuoti VW GOLF automobilio technines ypatybes, pateikti atskirų automobilio agregatų techninius duomenis.

Šiame darbe aprašomas automobilis yra VW GOLF su dyzeliniu varikliu, pagamintas 1987 metais. Šio VW GOLF automobilio versijoje yra įmontuotas variklis su turbo kompresoriumi. Variklio darbinis turis yra 1588 ccm. (1,6 darbinio tūrio), variklio kodas JR. Šio agregato išvystoma galia prie 4500 aps/min (nominalūs apsisukimai) yra 51kW arba 69 AG (arklio galios). Automobilis su šiuo varikliu buvo gaminamas nuo 1983 iki 1991 metų.

Variklis pagamintas su keturiais cilindrais išdėstytais vienoje eilėje, cilindrų išdėstymo tvarka parodyta 1pav . Cilindrų darbo tvarka yra 1-3-4-2.

Vožtuvų tarpeliai nereguliojami, nes sumontuoti hidrauliniai kompencatoriai. Tačiau iki darbinės temperatūros (šio variklio nominali darbinė temperatūra 850C) pašildyto variklio vožtuvų tarpeliai yra:

Gamyklinis variklio suspaudimo laipsnis yra 23. Suspaudimo laipsnis tai viso cilindro tūrio ir degimo kameros tūrio santykis.

Variklio kompresija 34 bar. Kompresija tai dujų slėgis cilindre, kurį sudaro suspaudimo takto metu iš apatinio galinio taško į viršutinį galinį taška kylantis stūmoklis.

Šio VW GOLF automobilio maitinimo sistema yra ne tiesioginio įpurškimo,tai yra degalai purškiami ne tiesiogiai į cilindrą (stūmoklyje įrengtą degimo kamerą), o į prieškamerę, vadinamą forskamera. Forskamera įrengta cilindrų galvutėje, su cilindru sujungta kanalu.Čia degalai pradeda degti, toliau besiplėsdami visame cilindre.

Šios sistemos privalumai yra: mažesnis maksimalus dujų slėgis cilindre, alkūninio veleno detalės mažiau apkraunamos, tolygiai dirba, variklis mažiau jautrus degalų kokybei.

Trūkumai: lyginamosios degalų sąnaudos padidėja 10 procentų, negu variklių su tiesioginiu įpurškimu, šaltą variklį sunkiau paleisti (reikalingos kaitinimo žvakės), didelės jungiamųjų kanalų ir stūmoklio dugno temperatūros.

  • Mechanika Savarankiški darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Vidas
  • 17 puslapių (2297 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mechanikos savarankiški darbai
  • Microsoft Word 578 KB
  • Automobilio techninės ypatybės Automobilio agregatų techniniai duomenys
    10 - 1 balsai (-ų)
Automobilio techninės ypatybės Automobilio agregatų techniniai duomenys. (2017 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobilio-technines-ypatybes-automobilio-agregatu-techniniai-duomenys.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 00:33