Automobilio važiavimo greičio valdymo sistemos


Transporto referatas. Įvadas. Įstorija. Konstrukciją. Pasyvi greičio palaikinimo sistemą. Adaptivi greičio palaikinimo sistemą. Literatūros sąrašas.


Kruis-kontrolio istorija prasidėda nuo 1945 mėtų, kada šios sistemos išradėjas Ralph Teetor, iš Amerikos, gavo patentą ant jo išradymą, kuri buvo vadinama „Cruise Control“. Tai pat buvo kiti pavadinimo variantai, tokie kaip: 'Controlmatic', 'Touchomatic', 'Pressomatic', 'Speedostat'.

Automoblių gamyntojai susidomėjo šita sistemą tik tais nuo 1958 metų. Pirmas buvo automobiliu Chrysler gamyntojas ir pirmas automobilis, kuris gavo tokia papildomą irangą buvo antros kartos Chrysler Imperial.

Toliau pastoviaus greičio palaikimo sistemas gaudavo tabulėjimus. Keičiasi ir ju konstrukcija: nuo mechaniniu ir vakuumininiu iki elektroniniu. Bet sistemos veikimo principas nesikeite – passivei laikyti nustatyta greiti.

Pasyvi greičio palaikinimo sistemą kontrolioja automobilio greiti, taip pat kaip ir vairuotojas – regulioja drosėlines sklendės padėti. Bėt ši sistema veikia su droselio vožtuvą, nauduojant kabėli, kuris sujungtas su pneumatinės sistemos, o ne per pedala. Droselio vožtuvas kontrolioja variklio greitį ir galią, kontroliojant oro kieki, kuris ieina į vožtuvą.

  • Transportas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (616 žodžių)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 653 KB
  • Automobilio važiavimo greičio valdymo sistemos
    10 - 2 balsai (-ų)
Automobilio važiavimo greičio valdymo sistemos. (2015 m. Gruodžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobilio-vaziavimo-greicio-valdymo-sistemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:50