Automobilių mechaninių sistemų remonto technologija


Mechanikos referatas.

Darbo užduotis. Įvadas. Technologinis skyrius.


pagal sąlygą ± Δlim < δmat.

Plienavimas - tai galvaninis procesas, kurio metu geležies druskų tirpalu tekant 6 – 12V įtampos nuolatinei srovei ant detalės nusodinama elektrolitinė geležis. Palyginus su chromuotomis, plienuotos dangos yra minkštesnės ir kiek blogiau sukimba su padengiamąja detale. Tačiau plienavimas turi pranašumų: gaunami iki 2-3 mm storio sluoksniai, padengimo trukmė 0,5 – 0,6 mm/h, pigūs vartojamieji elektrolitai. Detalių plienavimo technologinis procesas susideda iš paruošiamųjų, padengimo ir baigiamųjų operacijų.

Išvada: Pasirinktas elektrinės metalizacijos remonto būdas, nes tai pats pigiausias ir pakankamai efektyvus remonto būdas.

Metalizacija vadinamas dangos sudarymo procesas, kai išlydytas metalas suslėgtu oru arba inertinėmis dujomis užpurškiamas ant specialiai paruošto detalės paviršiaus.

Elektrinė metalizacija. Priklausomai nuo naudojamos energijos elektrinė metalizacija būna dviejų rūšių: elektrolankinė ir aukšto dažnio.

Elektrolankinė metalizacija pagrįsta tuo, kad užpurškiamam metalui išlydyti naudojama elektros lanko šiluma. Į metalizatoriaus korpusą tiekiamos dvi viena nuo kitos izoliuotos 1,1 – 2,5 mm skersmens vielos, kurios ir yra elektrodai. Metalizatoriaus išpurškimo galvutėje tarp elektrodų, kuriuose yra įtampa, susidaro elektros lankas ir jo veikiami elektrodai lydosi. Išlydyto metalo dalelės oro srove užpurškiamos ant paruošto detalės paviršiaus. Elektrolankiniai metalizatoriai gali dirbti tiek nuolatine, tiek kintamąja srove.

Pagal veleno darbo brėžinį, pirmas defektas išorinio cilindrinio paviršiaus nudilimas. Nominalus matmuo Ø 30f7 mm. Ilgis L=38mm. Plienas C45 EN 10083-1 (GOST 1050 – 74). Kietumas 22....30 HRC. Paviršiaus šiurkštis Ra – 1,25 µm.

Iš lentelių parinkti užlaidas, tolerancijas ir paskaičiuoti tarpinių apdirbimo operacijų ribinius matmenis. Prieš pradedant rinkti iš lentelių užlaidas, reikia numatyti veleno apdirbimo technologijos kelią:

Defektas 2 – Centrinės skylės išdilimas ∆ - Ø 0,2 mm . Nominalus matmuo Ø20f7 mm. Ilgis L=59 mm. Plienas C45 EN 10083-1 (GOST 1050 – 74). Kietumas 22....30 HRC. Paviršiaus šiurkštis Ra – 1,25 µm.

  • Mechanika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (2187 žodžiai)
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 466 KB
  • Automobilių mechaninių sistemų remonto technologija
    10 - 2 balsai (-ų)
Automobilių mechaninių sistemų remonto technologija. (2016 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-mechaniniu-sistemu-remonto-technologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:33