Automobilių pervežimo maršrutu Kaunas – Almata analizė


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Intermodalinio maršruto analizė. Kaunas – Almata maršruto analizė. Krovinio gabenimo automobilų transportu maršruto analizė. Krovinio gabenimo geležinkelio transportu maršruto analizė. Krovinio analizė. Transporto priemonės parinkimas. Krovinio pakrovimo – iškrovimo analizė. Krovinio pakrovimo ir iškrovimo analizė. Konteinerio pakrovimo ir iškrovimo analizė. Konteinerio tvirtinimo analizė. Krovinį lydinčių dokumentų analizė. Literatūros sąrašas.


Pastariuoju metu didelė automobilių rinkos dalis keliauja į rytų šalis. Todėl pasirinktas maršrutas yra Lietuva – Kazachstanas, vežami automobiliai Kaunas – Almata. Krovinys yra vežamas su konteineriu skirtu automobiliams vežti.

Problema. Vežant krovinius svarbiausia sudaryti maršrutą kuris būtų pelningiausias. Transportuojant automobilius svarbu, kad neatsirastų išorės defektų ant automobilių ir nebūtų kitų veiksnių kurie gali pabloginti automobilio būklę, todėl pasirinkta uždaras konteineris kuris apsaugos krovinį nuo, bet kokių išorinių veiksnių.

Transportuojant automobilius iš Lietuvos į Kazachstaną patogiausias būdas yra geležinkelių transportas, nes važiuojant nesusiduriama su spūstimis, greičiau pravažiuojami pasienio ruožai, taip sutaupoma daug laiko, be to galima pervežti daug didesnius kiekius vienu metu. Šaudyklinis traukinys „Saulė“ važiuoja iš Klaipėdos į Dostyk stotį Kazachstane. Maršrutas prasideda pasikraunant konteinerį ant platformos Kaune ir sausumos transportu nuvežant į Klaipėdą, draugystės stotį, ten konteineris bus perkrautas ant geležinkelio platformos ir bus gabenamas į Kazachstaną, Dostyk geležinkelio stotį. Iš stoties krovinys bus perkraunamas nuo geležinkelio platformos ant vilkiko platformos ir gabenamas į Almatos miestą.

Maršruto bendras ilgis yra 7318 km., kurį sudaro Kaunas – Klaipėda 218 km, krovinys bus pervežtas sausumos transportu., Klaipėda – Dostyk 6384 km. ir Dostyk – Almata 716 km. Maršruto važiavimo bendras laikas yra 187 valandos ir 27 minutės.

1.2 Krovinio gabenimo automobilių transportu maršrutų analizė

Pervežti krovinį maršrutu Kaunas-Almata reikės panaudoti du vilkikus, nes traukinys „Saulė“ neturi prieigos prie galutinių pervežimo taškų kurie yra Kaunas ir Almata.

Pirmasis maršrutas kuriuo važiuos autotransporto priemonė yra Kaunas – Klaipėda. Kaune ant platformos pakrautas konteineris bus gabenamas į Klaipėdoje esančią Draugystės traukinių stotį kur konteineris bus perkrautas ant Geležinkelio platformos.

Pirmo maršruto maršruto ilgis 218 km. Šį atstumą vilkikas nuvažiuos per 2 val. 27 min. Važiuojant šiuo maršrutu didelė kelio dalis yra automagistralė. Važiuojant autostrada bus sumokėtas vienos dienos naudotojo mokestis kuris kainuos 37 litus.

Kroviniui vežti bus pasirenkamas balninins vilkikas su platforma kuri pritaikyta jūriniams konteineriams vežti.

Antras maršrutas kuriuo reikės važiuoti vilkiku yra Dostyk – Almata. Šis maršrutas yra Kazachstane. Dostyk traukinių stotyje atgabentas konteineris bus perkeliamas ant vilkiko platformos ir vežamas į Almatą.

Maršruto Kazachstane ilgis yra 716 km. Vilkikas jį nuvažiuos per 9 val. 2 min. Važiuojant šiuo maršrutu reikės taikyti vairuotojo poilsio rėžimą, vairuotojas po 4 val. 30 min., vairavimo sustos 45 minučių pertraukai ir tęs kelionę iki pabaigos.

Pervežti krovinį bus naudojamas balninis vilkikas su platforma jūriniams konteineriams vežti.

Krovinio gabenimo geležinkelio transportu maršruto analizė

Krovinys geležinkelio transportu išvyks iš Klaipėdos, „Draugystės“ traukinių stoties. Tai prekinių traukinių stotis Klaipėdos pietuose, įsikūrusi Kairių g. 1. Stotis buvo pastatyta 1986 m. aptarnauti naujai geležinkelio keltų linijai Klaipėda-Mukranas. Čia buvo pradėta formuoti Pabaltijo geležinkelio traukinių sąstatus. Šiuo metu ji skirsto sąstatus, kurie atplukdomi ir išplukdomi jūriniais traukinių keltais, čia atvyksta ir išvyksta šaudykliniai konteineriniai traukiniai „Vikingas“, „Merkurijus“, „Saulė“. Stotis įrengta nuošaliau nuo pagrindinių geležinkelio linijų. Su Klaipėdos-Pagėgių linija jungiasi per Rimkų geležinkelio stotį, todėl keleiviniai traukiniai čia neužsuka.

„Draugystės“ geležinkelio stoties krovinių aptarnavimo pajėgumas yra iki 15 mln. t. krovinių per metus.

Taip pat „draugystės“ stotis teikia šias paslaugas:

Muitinės tarpininko paslaugos, paraiškų priėmimas ir suvedimas į informacinę sistema „Krovinys".

Paskutinė traukinio „Saulės“ stotis yra „Dostyk“ kurioje bus krovinys perkrautas ant vilkiko platformos ir gabenamas į Almatos miestą. Tarptautinis sienos kirtimo Dostyk – Alašankou stotis buvo pastatyta 1991 metais su tikslu užtikrinti krovinių vežimą geležinkeliais tarp Europos ir Azijos per Kazachstano teritorijoją, formudamas papildomą transkontinentinį maršrutą, kuris susieja Azijos-Ramiojo vandenyno regiono, Artimūjų Rytų, Rytų ir Vakarų Europos šalis.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 23 puslapiai (3764 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2942 KB
  • Automobilių pervežimo maršrutu Kaunas – Almata analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Automobilių pervežimo maršrutu Kaunas – Almata analizė. (2015 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-pervezimo-marsrutu-kaunas-almata-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:04