Automobilių plovykla rinkodaros analizė


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros elementai. Rinkodaros orientacija. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Konkurentų analizė. Prekės politika. Kainos politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – rinkodaros teorines žinias pritaikyti praktinėje veikloje.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti įmonės Automobilių plovykla rinkodaros komplekso elementus bei rinkodaros koncepciją.

2.Nurodyti Automobilių plovyklos rinkodaros orientaciją.

3.Atlikti Automobilių plovyklos tikslinę rinką.

4.Ištirti Automobilių plovyklos vartotojo elgseną.

5.Ištirti Automobilių plovyklos mikroaplinką ir jos elementus.

6.Ištirti IĮ ,,ŠVARA.LT“ makroaplinką ir jos elementus.

7.Atlikti IĮ ,,ŠVARA.LT“ konkurentų analizę.

8.Apibrėžti UAB IĮ ,,ŠVARA.LT“ gaminamos produkcijos politiką.

9.Apibūdinti UAB IĮ ,,ŠVARA.LT“ gaminamos produkcijos kainos politiką.

10.Nurodyti IĮ ,,ŠVARA.LT“ gaminamos produkcijos pateikimo politiką.

11.Apibrėžti IĮ ,,ŠVARA.LT“ gaminamos produkcijos rėmimo politiką.

Visuomenė kuo toliau, tuo labiau domisi naujomis technologijomis, paslaugomis ar produktais, didžioji dalis visuomenės stengiasi sutaupyti savo brangų laisvalaikio laiką, todėl paklausa šios veiklos paslaugomis turėtų didėti.

Kiekvienas vartotojas pirkdamas prekę ar paslaugą pirmiausiai atsižvelgia į jos kainą, IĮ „ŠVARA.LT“ yra orientuota į vartotojus, kurie priklauso vidurinei apatinei,viršutinės viršutinei ir viršutinės apatinei klasei. Šių pirkėjų pajamos yra aukštos, taigi jie sugebės įpirkti įmonės parduodamas paslaugas.

IĮ „ŠVARA.LT“ vartotoju gali būti įvairaus amžiaus asmenys, nuo sulaukusiųjų pilnametystės ir įgiję vairuotojo pažymėjimą iki pensijinio amžiaus. Tai vartotojas kuris vertina kokybiškumą ir švarą, palankias kainas kurios prieinamos visiems klientams.

Įmonės įtaka mikroaplinkai pasireiškia per vartotojų paklausos ir elgsenos formavimą, per partnerių pasirinkimo ir sandorių sudarymo procesą bei per varžymąsi su konkurentais dėl pirkėjo.

Automobilių plovykla rinkodaros analizė. (2015 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-plovykla-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:46