Automobilių plovyklos rinkos tyrimas


Marketingo analizė. Įvadas. Teorinės medžiagos analizė. Statistinių duomenų analizė. Išvados ir siūlymai. Bibliografinių šaltinių sąrašas. Priedas.


Darbo problema- Neaiškūs faktai įtakojantys automobilio plovimą bei priežiūrą.

Atskleidus problemą buvo iškeltas tikslas: ištirti automobilių plovimo bei priežiūros etapus per pastaruosius 5 metus.

Pateiktam tikslui buvo išsikelti du uždaviniai:

1.Pateikti automobilių rinkos plovimo analizę.

2.Pateikti faktus įtakojančius automobilių plovimą.

Tyrimui atlikti buvo pasirinktas darbo metodas – respondentų apklausa. Apklausa, tai pirminių duomenų rinkimas apklausiant respondentus asmeniškai, internetu, telefonu. Tai kiekybinis tyrimo metodas, todėl tyrimui reikalingas respondentų skaičius buvo 100 apklausiamųjų. Apklausa buvo pradėta 2013. 04. 04, 08.00 val. anketa buvo patalpinta į internetinį puslapį „apklausa.lt“ .

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (878 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 95 KB
  • Automobilių plovyklos rinkos tyrimas
    9 - 3 balsai (-ų)
Automobilių plovyklos rinkos tyrimas. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-plovyklos-rinkos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 03:58